Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Βολές Κοτζιά: Ο πρωθυπουργός έκανε τις επιλογές του κι εγώ τις δικές μου! - Τσίπρας: Δεν θα ανεχτώ καμία διγλωσσία

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς, στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα πριν από λίγο - Την θέση του αναλαμβάνει ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Κοτζιάς είχε ήδη αποφασίσει από χθες το βράδυ τη παραίτησή του μετά την ένταση που προηγήθηκε στο χθεσινό υπουργικό συμβούλιο οπότε και είχε έντονη αντιπαράθεση με τον υπουργό Άμυνας, κ. Πάνο Καμμένο.
Ήδη από το πρωί είχαν φουντώσει οι φήμες περί παραίτησης του κ. Κοτζιά ο οποίος θεωρεί πως ο Αλέξης Τσίπρας δεν τον "κάλυψε" στο υπουργικό μετά την επίθεση που δέχτηκε από τον Πάνο Καμμένο.
Χαρακτηριστικοί είναι οι διάλογοι που ήρθαν στη δημοσιότητα από την χθεσινή σύσκεψη. Άλλωστε σαφές μήνυμα πέρασε σήμερα και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος ο οποίος δήλωσε πως "Όποιος δυσφορεί να κατέβει από το τρένο της

κυβέρνησης".

Δήλωση Τσίπρα

«Πριν από λίγο και πριν αναχωρήσω για τις Βρυξέλλες και τη Σύνοδο Κορυφής ο Νίκος Κοτζιάς έθεσε υπόψη μου την παραίτησή του από τη θέση του υπουργού Εξωτερικών.

Με πόνο καρδιάς έκανα δεκτή την παραίτησή του. Θέλω να τον ευχαριστήσω θερμά και ειλικρινώς για την πολύτιμη συμβολή του αυτά τα 3,5 χρόνια για την αναβάθμιση του γεωπολιτικού ρόλου της χώρας, τη συμβολή του στην κοινή μας προσπάθεια.

Αποφάσισα εγώ ο ίδιος να αναλάβω το υπουργείο Εξωτερικών το επόμενο διάστημα και την ευθύνη, δίνοντας ταυτόχρονα μήνυμα ότι η επιλογή μου αυτή είναι επιλογή που σηματοδοτεί την αποφασιστικότητά μου να κάνω ότι περνά από το χέρι μου και να διασφαλίσω την επιτυχή ολοκλήρωση της ιστορικής συμφωνίας των Πρεσπών που αναβαθμίζει τον διεθνή ρόλο της χώρας.

Η απόφαση να αποδεχθώ την παραίτηση Κοτζιά αλλά και να αναλάβω ο ίδιος το υπουργείο Εξωτερικών το επόμενο διάστημα είναι και μια απόφαση με πολλαπλά μηνύματα τόσο προς το εξωτερικό όσο και προς το εσωτερικό και προς την κυβέρνηση μου θα έλεγα.

Σηματοδοτεί την απόφαση μου να μην ανεχτώ από εδώ και στο εξής καμιά διγλωσσία από οποιοδήποτε και καμιά προσωπική στρατηγική στην εθνική γραμμή της χώρας και να μην ανεχτώ από κανέναν συνειδητά ή ασυνείδητα, εν προκειμένω ασυνείδητα να διαταράξει την ομαλή πορεία της χώρας προς την έξοδο από την κρίση και τα μνημόνια».

Βολές Κοτζιά κατά Τσίπρα

Έρχεται η στιγμή, λέει ο ποιητής, να αποφασίσεις με ποιούς θα πας και ποιούς θα αφήσεις. Ο ΠΘ και σειρά Υπουργών έκαναν στο χθεσινό ΥΣ τις επιλογές τους και εγώ κατοπιν τις δικές μου. Είναι καλό να θυμούνται, όμως, τον στίχο: βαθιά να με θάψουν θέλησαν, ξέχασαν οτι είμαι σπόρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα