Σάββατο 8 Ιουνίου 2024

Ρεύμα: Εύκολα και ψηφιακά η αλλαγή προμηθευτή ενέργειας από το gov.gr - Πώς θα γίνεται

Στην τελική φάση ολοκλήρωσης είναι η προετοιμασία από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την ένταξη στο gov.gr των διαδικασιών για αλλαγή προμηθευτή ενέργειας.
Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να ανακοινωθεί από τα συναρμόδια υπουργεία, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αλλάζουν προμηθευτή χωρίς δυσκολία.
Ειδικότερα, πρόκειται να απλοποιήσει δραστικά τη διαδικασία υπογραφής συμβολαίου με νέα εταιρεία, αφού μέσω του Gov.gr Wallet, δεν θα χρειάζεται να υποβάλει ο καταναλωτής δικαιολογητικά στην εταιρεία στην οποία θέλει να συμβληθεί. Τα απαραίτητα στοιχεία θα αντλούνται από το «ψηφιακό πορτοφόλι», έπειτα από συναίνεση του καταναλωτή, κάνοντας εξαιρετικά εύκολη τη σύναψη καινούριου συμβολαίου.
Τα βήματα
Μετά την επιλογή το νέου προμηθευτή, ο καταναλωτής θα λαμβάνει ειδοποίηση στην εφαρμογή Gov.gr Wallet στο smartphone του για να δώσει στη νέα εταιρεία, άδεια στα προσωπικά του στοιχεία που είναι απαραίτητα.
Ακολούθως, αν συναινέσει, η διαδικασία θα ολοκληρώνεται.
Με την αυτοματοποίηση στη σύναψη νέου συμβολαίου, στόχος είναι να διευκολύνονται οι καταναλωτές στις επιλογές τους, ώστε να μπορούν να επιλέγουν κάθε μήνα τον πάροχο με τις χαμηλότερες τιμές.
Με τον τρόπο αυτό θα ενταθεί ο ανταγωνισμός, και θα πιεστούν οι εταιρείες να προσφέρουν τις χαμηλότερες τιμές στα τιμολόγιά τους για να μη χάνουν πελάτες.
Στο 70% με 30%
Σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες, το 70% των μετακινήσεων προέρχεται από τους εναλλακτικούς παρόχους και το 30% από τη ΔΕΗ. Το γεγονός ότι είναι αυξημένη η κινητικότητα πελατών μεταξύ των εναλλακτικών παρόχων, αποτελεί ένα πρόβλημα διαρκείας για αυτούς. Κι αυτό γιατί για όσους πελάτες κερδίζουν κάθε μήνα άλλους τόσους χάνουν, κάτι που δημιουργεί μεγάλα κόστη και τους εξαντλεί οικονομικά, αφού το υψηλό κόστος απόκτησης νέων πελατών, δεν αποσβαίνεται.
Στο πλαίσιο αυτό το νέο μεγάλο ζητούμενο για τις εταιρείες προμήθειας θα είναι η διακράτηση πελατολογίου και σε αυτό θα επικεντρωθούν οι στρατηγικές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα