Στο έδαφος τον αποσυναρμολόγησαν και πήραν το χαλκό που είχε στο εσωτερικό του. Το συμβάν ανακαλύφθηκε το πρωί και στο σημείο έσπευσε συνεργείο της ΔΕΗ και η Αστυνομία. Οπως μας επισήμανε ο τεχνικός της ΔΕΗ από το υποκατάστημα Φιλιατρών Κώστας Δημητρόπουλος στόχος τους ήταν ο χαλκός που περιέχουν οι μετασχηματιστές. Η συνολική αξία του μετασχηματιστή είναι περίπου 3.200 ευρώ. Από την πλευρά της ΔΕΗ κατατέθηκε μήνυση στο ΑΤ Κοπανακίου που διερευνά την υπόθεση.
Χρέη: Στο «ψυγείο» οφειλές 6 δισ. – Η «παγίδα» με την ενημερότητα
-
Στο «ψυγείο» μέχρι το τέλος του έτους βάζει η εφορία χρέη ύψους 6 δισ. ευρώ
τα οποία κρίνονται ανεπίδεκτα είσπραξης.Πρόκειται κυρίως για χρέη
πτωχευμένων ε...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα