Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

"Βροχή" οι καταγγελίες για την εταιρεία τηλεπικοινωνιών WIND - "Δεν σέβονται τίποτα"

1η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Αγαπητό tromaktiko,
τον Μάιο έκανα συμβόλαιο με την WIND για το σταθερό μου με μηνιαία χρέωση 19,50 ευρώ. Ταυτόχρονα μου έδινε bonus 120' δωρεάν προς όλα τα κινητά και Mobil data 1 GB (data cart) κάθε μήνα.
Σήμερα σχεδόν μετά από 6 μήνες η μηνιαία χρέωση μου είναι 27,80 ευρώ και για να πάρω τα δωρεάν 120' πρέπει κάθε 3μηνο να αλλάζω αριθμό κινητού τηλεφώνου.
Όταν πήγα να παραπονεθώ στο κατάστημα της WIND στην πλατεία Βικτορίας δεν ήξεραν τίποτα για την εταιρία τους και με παρέπεμπαν στην δήθεν εξυπηρέτηση πελατών.
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν στην εν λόγω εταιρία διότι δεν σέβεται ούτε την υπογραφή της και φυσικά ούτε τους πελάτες της.
Μην παραμυθιάζεστε με δήθεν προσφορές και παραμύθια, όλα ισχύουν μέχρι να σας πάρουν την υπογραφή.
Αναγνώστης
2η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Αγαπητό tromaktiko,
οι γονείς μου είναι συνδρομητές της εταιρίας wind εδώ και κάποιους μήνες έχοντας κάνει

2ετές συμβόλαιο για την παροχή σταθερής τηλεφωνίας και internet. Ξαφνικά στον τελευταίο λογαριασμό (Νοεμβρίου)υπήρξε μια σημαντική αύξηση της τάξεως 15-20%.
Επειδή οι γονείς μου είναι ηλικιωμένοι με παρακάλεσαν να ψάξω γιατί τους ήρθε φουσκωμένος ο λογαριασμός του τηλεφώνου. Κάλεσα την εξυπηρέτηση της wind αρκετές φορές (εδώ θα ήθελα να επισημάνω επίσης ότι κάθε πρώτη κλήση που κάνεις στο 13800, στην εξυπηρέτηση πελατών δηλαδή, απλά χρεώνεσαι για να ακούσεις ένα μήνυμα "αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε, καλέστε αργότερα", πάντα! Προσοχή, όχι περιμένετε, απλά καλέστε αργότερα, και η γραμμή κλείνει. Στο δεύτερο τηλεφώνημα που θα κάνεις τότε και μόνο τότε προχωράει η κλήση σε εκπρόσωπο της εταιρείας, δείγμα του ότι το τηλεφωνικό τους κέντρο έχει ρυθμιστεί έτσι επίτηδες ώστε να χρειάζονται 2 χρεώσιμες κλήσεις (γιατί η κάθε κλήση χρεώνεται με σταθερό ποσό) ώστε να συνομιλήσεις μαζί τους, πραγματικά απίστευτο όταν το συνειδητοποιείς, κλείνω την παρένθεση) και μίλησα με εκπρόσωπο τους ο οποίος με ενημέρωσε ότι η εταιρία αποφάσισε ξαφνικά να αυξήσει τις τιμές της και να τις περάσει πολύ απλά ακόμα και στα συμβόλαια που ήδη τρέχουν.
Η μοναδική ειδοποίηση προς τους γονείς μου ήταν το μπλε κείμενο στο κάτω μέρος του λογαριασμού που θα δείτε στις φωτογραφίες παρακάτω. Φυσικά όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατο ένα τέτοιο κείμενο να διαβαστεί από ανθρώπους 68 και 72 χρονών ακόμα και αν του έδιναν σημασία.
Το ανακάλυψαν οι άνθρωποι όταν πλέον τους ήρθε φουσκωμένος ο επόμενος λογαριασμός. Η wind όμως έχει σχεδιάσει καλά την πολιτική της ώστε οι περισσότεροι συνδρομητές της να μην προλάβουν να αντιδράσουν. Δίνουν λοιπόν μόνο 1 μήνα προθεσμία από την στιγμή της δημοσίευσης των τιμολογιακών αλλαγών (στο μπλε κείμενο δηλαδή με τα μικροσκοπικά γράμματα στον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου, που εκδόθηκε στις 25/10 με τις αλλαγές να ισχύουν από 14/11) για να καταγγείλεις την σύμβαση χωρίς ρήτρα, έτσι ώστε μόλις παραλάβεις τον νέο φουσκωμένο λογαριασμό, ο μήνας να έχει περάσει...
Όπως είναι φυσικό όταν οι γονείς ανακάλυψαν ότι οι χρεώσεις έχουν μεγαλώσει (στον επόμενο λογαριασμό δηλαδή) ήταν πλέον αργά να καταγγείλουν το συμβόλαιο τους. Το σενάριο είναι πραγματικά ασύλληπτο..
Αυξησαν την τιμή σε 2ετές συμβόλαιο αυθαίρετα και η μοναδική ειδοποίηση σε ηλικιωμένους ανθρώπους με μειωμένη όραση ήταν ένα κείμενο στο κάτω μέρος του λογαριασμού με γραμματοσειρά που δυσκόλεψε ακόμα και εμένα στο να το διαβάσω και που έδινε διορία 1 μήνα μόνο να καταγγείλεις το συμβόλαιο, πρακτικά ΠΡΙΝ πάρεις στα χέρια σου τον επόμενο λογαριασμό και καταλάβεις ουσιαστικά την αύξηση.
Αν προσέξετε καλά ακόμα και η ανακοίνωση στον λογαριασμό έχει παραπλανητικό χαρακτήρα μιας και ξεκινάει με κάποια ανούσια προσφορά και στην επόμενη παράγραφο συνεχίζει στης αλλαγή τιμών με ένα «επίσης». Δηλαδή ακόμα και αν ξεκίναγες να την διαβάσεις θα έλεγες πολύ απλά "δεν με ενδιαφέρει κάποια προσφορά" και πιθανότατα δεν θα συνέχιζες να διαβάσεις το ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ κείμενο, ότι δηλαδή αυξάνεται η συνδρομή σου στο ΗΔΗ υπάρχον και υπογεγραμμένο συμβόλαιο σου. "Καλοσχεδιασμένη" δηλαδή και αυτή η ανακοίνωση στον λογαριασμό ώστε να κρύβεται όσο το δυνατόν καλύτερα.
Υποθέτω με τον ίδιο τρόπο την έχουν πατήσει και άλλοι συνδρομητές...
Ειλικρινά αφού επιβεβαίωσα όλα τα παραπάνω, ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω οτι μια τέτοια πρακτική εταιρίας παροχής επικοινωνίας που στην ουσία εξαπατά τους συνδρομητές της υφίσταται εν έτη 2017 στην χώρα μας ...
Αναγνώστης



3η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Αγαπητό tromaktiko,
με χαρά μου είδα τη δημοσίευση σας για την απάτη ολκής εταιρίας τηλεπικοινωνιών στους συνδρομητές της.
Θα ήθελα να δηλώσω και εγώ θύμα της ίδιας απάτης .
Όπως περιγράφεται και από τον άλλο συνδρομητή η εταιρία (WIND ) προέβη σε αυθαίρετη αύξηση , τη δεύτερη κατά σειράν από το 2015 που είμαι συνδρομήτρια , χωρίς να ερωτηθούμε και χωρίς τη δυνατότητα να υπάρχει η συναίνεση μας.
Εγώ δεν έλαβα καν τη γραπτή ούτε βέβαια προφορική ενημέρωση σχετικά με αυτό.
Νομίζω ότι εάν υπάρχει η δυνατότητα χρήζει εισαγγελικής παρέμβασης γιατί οι αυθαιρεσίες της εν λόγω εταιρίας ξεπερνούν κάθε φαντασία.
Έχω εγγράφως ζητήσει εξηγήσεις και περιμένω την απάντηση τους αλλά ούτως ή άλλως σκοπεύω να προβώ σε καταγγελία της σύμβασης και αν είναι δυνατόν θα ήθελα να γνωρίζω εάν μας στηρίζετε σε περαιτέρω ενέργειες που ίσως χρειαστούν.
Πιθανόν να πρέπει να απευθυνθούμε στο συνήγορο του καταναλωτή και δεν ξέρω αν εσέις μπορείτε να μας βοηθήσετε σε αυτό
Ευχαριστώ πολύ
Αναγνώστρια
Πηγή:tromaktiko 

2 σχόλια:

  1. Συνέχεια κοροϊδεύουν.....
    χρεώνουν τεχνικό σε κάθε περίπτωση βλάβης....
    τάχα πως είναι υπαιτιότητά σου......
    μακριάαααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. EINAI MEGALOI CEYTES!!!!!!!
    SERBIS MHDEN!!!!!!!!!
    EINAI EYGENESTATOI MEXRI NA KANEIS SYMBOLAIO, META..........SE GRAFOYN!!!!!!
    KAI ANTE NA KSEMPLEKSEIS!!!!!!!
    OXI SKETO MAKRIAAAAAAAAAAAAAAAAAA...... ALLA APERANTA MAKRIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα