Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020

Νέο σποτ κορονοϊός: Ετοιμάζεται τηλεοπτική καμπάνια ενημέρωσης

Νέο σποτ κορονοϊός: Στην ανακοίνωση νέας καμπάνιας ενημέρωσης για τον κορονοϊό, 2 εκατομμυρίων ευρώ, προέβη ο Στέλιος Πέτσας.
Καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον covid-19 ξεκινάει από τον επόμενο μήνα η κυβέρνηση ενόψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας. Αυτό ανακοίνωσε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργό, κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, μιλώντας στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τον «Ιανό» και της αντιμετώπισης της πανδημίας.
Καμπάνια στα πρότυπα του «Μένουμε Σπίτι»
Ο κ. Πέτσας αναφερόμενος στην σχετική διάταξη/πρόβλεψη που υπάρχει στο νομοσχέδιο

για την υλοποίηση σχετικής ενημερωτικής εκστρατείας, είπε ότι από τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει σε μια νέα καμπάνια ενημέρωσης, όπως το «Μένουμε Σπίτι», όπου θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τους εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς. Το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατομμυρίων ευρώ συν το ΦΠΑ.



«Η ενημέρωση σώζει ζωές», είπε ο κ. Πέτσας, και πρόσθεσε: «Είμαστε σε κρίσιμη φάση και εξακολουθούμε να τα καταφέρνουμε καλύτερα από άλλες χώρες. Δεν εφησυχάζουμε όμως. Η πανδημία εξελίσσεται δυναμική και έτσι έχουμε μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης». Ο κ. Πέτσας ξεκαθάρισε πως η ανάδειξη του αναδόχου θα γίνει με το νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις. «Είναι διαδικασία που υποδεικνύει η ευρωπαϊκή επιτροπή και η ανεξάρτητη αρχή δημοσίων συμβάσεων», τόνισε. Κατέθεσε τα σχετικά έγγραφα στα πρακτικά της Επιτροπής. Υπογράμμισε πως «η κυβέρνηση προχωράει ταχύτατα και με πλήρη διαφάνεια πάντα και στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων».
Γιατί όχι σε δωρεάν σποτ
Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης «γιατί δεν προχωράει με την μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα τα πανελληνίας εμβέλεια κανάλια να προβάλουν», εξήγησε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα» αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως την αποτελεσματικότητά τους. Και έδωσε ως παράδειγμα τα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία στο άνοιγμα των σχολείων και σε τι ώρες και με ποια συχνότητα αυτά προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ.
Αναφορικά με την έκπτωση στη διαφήμιση, ο κ. Πέτσας είπε πως θα συμβάλει στην αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης και προσέθεσε ότι όπως επισήμαναν το πρωί στην ακρόαση της Επιτροπή οι φορείς, αυτό δεν θα κοστίσει τελικά ούτε ένα ευρώ στο κράτος γιατί θα υπάρξει αύξηση της κατανάλωσης που θα αναπληρώσει αυτή την έκπτωση.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αναφερόμενος στις διατάξεις του νομοσχέδιου για τους πληγέντες από τον «Ιανό» τόνισε ότι ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί βρέθηκαν αμέσως στις περιοχές, ότι προχωράει γρήγορα η καταγραφή των ζημιών και πως άμεσα η κυβέρνηση έφερε τα μέτρα της οικονομικής στήριξης των πληγέντων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα