Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Αναστάτωση κι ερωτηματικά για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Κυπαρισσία

Την Παρασκευή ξεκίνησε στην Κυπαρισσία η εγκατάσταση των στύλων όπου θα τοποθετηθούν πινακίδες σήμανσης για τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη. Ήδη, όμως, τόσο στην αγορά όσο και σε κατοίκους έχει προκληθεί αναστάτωση, καθώς επαγγελματίες και απλός κόσμος, ρωτώντας και μαθαίνοντας σχετικά, εκφράζουν προβληματισμούς, διαφωνίες και αντιδράσεις.
Πολλά, δε, είναι τα ερωτηματικά για το εάν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα εφαρμοστούν στην Κυπαρισσία είναι σύμφωνες με τη μελέτη του κυκλοφοριακού όπως είχε αποφασίσει το 2009 το Δημοτικό Συμβούλιο Κυπαρισσίας ή εάν, άγνωστο πώς, από ποιους και για ποιες σκοπιμότητες, έγιναν αλλαγές και τροποποιήσεις – παρανόμως –, καθώς η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και το Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας, το 2015, αποφάσισαν να εφαρμοστεί η κυκλοφοριακή μελέτη της Κυπαρισσίας όπως την είχε αποφασίσει το 2009 το Δημοτικό Συμβούλιο Κυπαρισσίας, χωρίς να γίνει καμία περαιτέρω

συζήτηση, κάτι που αποδεικνύεται από τα πρακτικά και το ηχητικό αρχείο των συνεδριάσεων!
Θυμίζουμε πως το Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας έλαβε τη με αριθμό 117/2015 απόφαση, για την κυκλοφοριακή μελέτη της Κυπαρισσίας, σε συνεδρίασή του την 28η Απριλίου 2015, χωρίς σε αυτή να αναφέρονται ποιες είναι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, παρά μόνο ότι «εγκρίνει την με αριθ. 27/2015 Απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τριφυλίας, ώστε να εφαρμοστεί η κυκλοφοριακή μελέτη για την πόλη της Κυπαρισσίας ως έχει». Απόφαση η οποία, όπως αναφέρεται στο απόσπασμα του πρακτικού του Δ.Σ. Τριφυλίας, είναι ομόφωνη!
Η, δε, 27/2015 απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, παρά τα όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασής της και τα οποία έχουμε γράψει, από τότε, σε ρεπορτάζ στο "Θ", αναφέρει:
«1. Εισηγείται την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης με τυχόν τροποποιήσεις που θα συζητηθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο και 2. Η παρούσα απόφαση να διαβιβασθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο για έγκριση»!
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της ολιγόλεπτης συζήτησης του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο, στη συνεδρίαση της 28ης Απριλίου 2015, τόσο ο ίδιος ο δήμαρχος Παναγιώτης Κατσίβελας (αφήνοντας σοβαρές αιχμές για τις προηγούμενες Δημοτικές Αρχές που, ενώ μέχρι και τα σήματα ρύθμισης της κυκλοφορίας είχαν παραγγείλει και υπάρχουν στο Δημαρχείο Κυπαρισσίας, ποτέ δεν εφάρμοσαν την απόφαση του Δ.Σ. Κυπαρισσίας) όσο και η πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κυπαρισσίας, Σταματία Αλεξοπούλου, ανέφεραν ότι για το θέμα της μελέτης του κυκλοφοριακού υπάρχει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κυπαρισσίας, του έτους 2009, την οποία και θα εφαρμόσουν!
Ωστόσο, όπως από τότε στο σχετικό ρεπορτάζ αναφέραμε, είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης ως έχει, από την απόφαση με αριθμό 106/2009 του Δημοτικού Συμβουλίου Κυπαρισσίας με θέμα « Εφαρμογή κυκλοφοριακής μελέτης του έργου: Υπεραστικών Οδών και Αστικών Αρτηριών Δήμου Κυπαρισσίας». Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι η μελέτη, όπως αυτή «εισήχθη», προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο Κυπαρισσίας, στις 8 Απριλίου 2009, δεν ήταν εκείνη που θεωρήθηκε στις 3-12-2008 από την ΤΥΔΚ, αλλά περιείχε αλλαγές και τροποποιήσεις, ακόμα, ίσως, «και της τελευταίας στιγμής», γεγονός που τότε, άμεσα, επισήμανε με καυστικό τρόπο ο επικεφαλής της Α.ΔΗ.Κ. Θανάσης Πετρόπουλος.
Με την απόφαση του Δ.Σ. Κυπαρισσίας στις 8 Απριλίου 2009, θυμίζουμε, το Σώμα (σ.σ. όπως αναφέρεται στο απόσπασμα του πρακτικού εκείνης της συνεδρίασης): «Αποφασίζει και εγκρίνει την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης του έργου: “Υπεραστικών Οδών και Αστικών Αρτηριών Δήμου Κυπαρισσίας”, με τις εξής αλλαγές: α) Ομόφωνα εγκρίνει η οδός Ν. Καλαντζάκου να γίνει διπλής κυκλοφορίας από Μελίου έως Σ. Σταθμό. Β) Κατά πλειοψηφία: Αποφασίζει να υπάρχει διπλή κυκλοφορία στην οδό Γ. Καλαντζάκου από Αλεξοπούλου έως την εθνική οδό. Μειοψηφούντων των κ.κ. Γκότση Γρηγορίου, Φωτεινόπουλου, Κωνσταντέλου, Τσίγγανου Σ., Σταθόπουλου, Γκότση Γεωργίου. Να επιτρέπεται η αριστερή στροφή στη Μελίου προς την Ελ. Βενιζέλου. Να επιτρέπεται το διπλό παρκάρισμα στην Ελ. Βενιζέλου από την οδό Μελίου έως την οδό Αναστασοπούλου. Μειοψηφούντων των κ.κ. Αγγελινά, Χρονόπουλου, Βασιλοπούλου, Κανελλόπουλου, Πετρόπουλου, Κατσαργύρη, Γιαννόπουλου που προτείνουν διπλή κυκλοφορία της Ελ. Βενιζέλου από τη Μελίου έως την οδό Αναστασοπούλου.
Γ) Κατά πλειοψηφία απορρίπτει: την πρόταση των Χρονόπουλου, Σταθόπουλου, Κατσαργύρη, Πετρόπουλου και Γκότση Γεωργίου για μονοδρόμηση της Πονηροπούλου από Ελ. Βενιζέλου έως Αλεξοπούλου. Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 106/2009».
Άραγε, ποιές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα γίνουν; Θα εφαρμοστεί - υλοποιηθεί η μελέτη, όπως την είχε καταθέσει ο μελετητής και είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων και προβληματισμό στην κοινωνία και την αγορά ή θα εφαρμοστεί - υλοποιηθεί η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του 2009, που είχε αλλαγές και τροποποιήσεις σε επιμέρους προτάσεις της μελέτης; Γιατί στην απόφαση του 2015, παρά τα όσα ανέφερε και ο δήμαρχος και η πρόεδρος της Δ.Κ. Κυπαρισσίας, δεν έγινε καθόλου μνεία στην απόφαση του Δ.Σ. Κυπαρισσίας το 2009; Υπάρχει έστω και ένας δημοτικός σύμβουλος, συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης και δη από τους έξι της Δ.Ε. Κυπαρισσίας, που να γνωρίζει ποιες ακριβώς είναι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στην κυκλοφοριακή μελέτη η οποία οδεύει προς οριστική εφαρμογή με την τοποθέτηση της σήμανσης; Αν, πράγματι, υπάρχει, ίσως να πρόκειται και για… «θαύμα»! Ή μήπως, όταν τεθεί σε εφαρμογή η κυκλοφοριακή μελέτη, από ενδεχόμενες και πιθανές αντιδράσεις κατοίκων κι επαγγελματιών, θα κάνουν όλοι ή σχεδόν όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι τους ανήξερους;  Του Ηλία Γιαννόπουλου tharrosnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα