Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017

Το υπεραστικό ΚΤΕΛ

Ο πολίτης είχε δίκιο, προτρέποντάς μας να γράψουμε ένα σχόλιο για τη συμπεριφορά των οδηγών του υπεραστικού ΚΤΕΛ, προς τους ανθρώπους που τους εμπιστεύονται ακόμα για τη μετακίνησή τους, είτε στην ενδοχώρα της Μεσσηνίας είτε για Αθήνα ή ακόμα και Θεσσαλονίκη.
Είναι δυνατόν να μπαίνει ο οδηγός στο λεωφορείο και να μη λέει ούτε μια καλημέρα; Είναι λογικό, εν είδη πολιτισμένης συμπεριφοράς, να μην εύχεται καλό ταξίδι; Είναι δυνατό να μην ενημερώνει τον κόσμο που θα κάνει στάση; Είναι λογικό να ακούμε από νωρίς το πρωί τα… καψουροτράγουδα που επιλέγει και τον νταλκά του;
Τώρα που η τουριστική περίοδος βρίσκεται σε ανάπτυξη, είναι δυνατό να μην ενημερώνει τους ξένους επιβάτες πόσο θα διαρκέσει το ταξίδι προορισμού; Αν δεν μπορούν να κάνουν τα παραπάνω, ας περνούν κάποιο σύντομο σεμινάριο “. Τα ερωτήματα έπεφταν βροχή και εγώ το μόνο που έκανα ήταν να τον ακούω. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω απέναντι σε λογικά επιχειρήματα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα