Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, Δράση KA2 – Σύμπραξη Σχολείων, με το σχέδιο “Active School Days”.
Αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών του 10ου Δημοτικού επισκέφτηκε τη Φινλανδία και συμμετείχε στην 1η Διακρατική Συνάντηση των σχολείων της σύμπραξης (Φινλανδία - Ιταλία - Ισπανία - Ελλάδα) ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η προετοιμασία για την επομένη, τον Απρίλιο, στις Συρακούσες. Στο πλαίσιο αυτό, την Τετάρτη στις 7 το απόγευμα, στην αίθουσα της βιβλιοθήκης, θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση προκειμένου να αναλυθούν οι σκοποί, τα μακροπρόθεσμα οφέλη από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα, να γίνει ανταλλαγή ιδεών και συνεργασία με άλλες εκπαιδευτικές μονάδες του νομού που επιθυμούν.
ΠΗΓΗ:ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Ο Ανδρέας Δρυμιώτης προκαλεί νευρικότητα στο Μαξίμου
-
Δεν είναι συνηθισμένο το Μέγαρο Μαξίμου να ενοχλείται από μια τοποθέτηση
του Ανδρέα Δρυμιώτη. Και ακριβώς γι’ αυτό η τελευταία δημόσια παρέμβασή του
προκάλ...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα