Οι ψηφιακές εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου» εμπλουτίζονται με νέες λειτουργικές δυνατότητες, για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των συναλλασσόμενων χρηστών.
Ειδικότερα:
Α. Στην ψηφιακή εφαρμογή «Τα Αιτήματά μου» οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να:
- προσθέσουν συμπληρωματικά στοιχεία και να επισυνάψουν αρχεία σε υποβληθέν αίτημά τους, με νέα επικοινωνία επί του ίδιου αιτήματος, όσο αυτό δεν έχει ακόμη απαντηθεί. Η δυνατότητα παρέχεται για μέχρι πέντε (5) ενδιάμεσες επικοινωνίες σε κάθε αίτημα
- ανακαλέσουν/ακυρώσουν αίτημα που έχουν υποβάλει, εφόσον κρίνουν ότι δεν χρήζει απάντησης
- συσχετίσουν το νέο αίτημά τους με παλαιότερο αίτημα
- κάνουν προεπισκόπηση αιτήματος, ελέγχοντας την ορθότητα του αιτήματος και των συνημμένων αρχείων, πριν την οριστική υποβολή του
- επισυνάψουν αρχεία συνολικού μεγέθους 20MB, έως 6MB έκαστο
- ενημερωθούν μέσα από την εφαρμογή, λαμβάνοντας σχετική ειδοποίηση μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για επιπλέον διευκρινίσεις ή συμπληρωματικά δικαιολογητικά που κρίνονται απαραίτητα για τη διεκπεραίωση του αιτήματός τους
- ενημερωθούν για την έγκριση ή αιτιολογημένη απόρριψη του αιτήματός τους.
- αποστολή υπενθυμιστικών email και sms, είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία/ώρα του ραντεβού στα στοιχεία επικοινωνίας των φορολογουμένων
- αυτόματο επαναπρογραμματισμό ραντεβού που είχαν τεθεί σε κατάσταση «Έλλειψη διαθεσιμότητας», αμέσως μόλις προκύψει διαθεσιμότητα υπαλλήλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα