Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Οι διοικήσεις του ΟΣΕ και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι δημιούργησαν έναν ΟΣΕ που κινήθηκε πάνω στις ράγες του παραλόγου. Από την μία η εγκατάλειψη και από την άλλη τα μεγάλα έργα. Από την μία τα χρέη και από την άλλη οι ακριβές επενδύσεις.


Δ-ΟΣΕ και μένα μπάρμπα (Α’ μέρος) from Kouti Pandoras on Vimeo.

Οι διοικήσεις του ΟΣΕ και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι δημιούργησαν έναν ΟΣΕ που κινήθηκε πάνω στις ράγες του παραλόγου. Από την μία η εγκατάλειψη και από την άλλη τα μεγάλα έργα. Από την μία τα χρέη και από την άλλη οι ακριβές επενδύσεις.
Υπάρχει ένα τραίνο στον κόσμο που σφύριξε μόνο μια φορά. Έκανε ένα και μοναδικό ταξίδι πάνω σε μια γραμμή που στοίχισε 13 εκατομμύρια ευρώ και χάθηκε. Μαζί με τα 13 εκατομμύρια.

Στη δεκαετία του 90 ο ΟΣΕ επεξεργάστηκε σενάρια για την νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας- Θεσσαλονίκης. Το 1997 ξεκίνησε το έργο διάνοιξης τούνελ. Από τότε έχουν υπογραφεί 3 κύριες συμβάσεις και 5 συμπληρωματικές, δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, αλλά οι σήραγγες δεν έχουν τελειώσει.
Ο ΟΣΕ επιχείρησε να κάνει μια επένδυση με δίκτυο επικοινωνιών, μέσω οπτικής ίνας. Το δίκτυο αυτό είναι σήμερα θαμμένο, βεβαίως πληρωμένο και ανενεργό.
Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει για τον διακομματικά διεφθαρμένο ΟΣΕ. Για τα τραίνα που φύγαν, χαραμίζοντας στις ράγες τους εκατομμύρια ευρώ.
Το «Κουτί της Πανδώρας» στη ΝΕΤ
Τρίτη 13 Μαρτίου στις 23:00 μμ
«Επειδή τίποτα δεν είναι, όπως φαίνεται»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα