Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Επιτυχόντες Τριφυλίας

Ικανοποίηση, χαρά και ενθουσιασμός που οι κόποι ανταμείφθηκαν!
Ικανοποίηση, χαρά και ενθουσιασμός ήταν τα συναισθήματα των επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στα Φιλιατρά και την Κυπαρισσία, χθες, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Με λαμπερά χαμόγελα και την αισιοδοξία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους, νέες και νέοι ακαδημαϊκοί, πλέον, πολίτες με τους οποίους και συζητήσαμε, σημείωσαν πως αισθάνονται όμορφα που οι κόποι τους δικαιώθηκαν. Παράλληλα, τόνισαν πως «κλειδί» για την επιτυχία είναι το πρόγραμμα στο διάβασμα και η στόχευση, που με υπομονή και επιμονή επιτυγχάνεται!

Ιωάννα Γιαννοπούλου, Λογιστική ΤΕΙ Χαλκίδας: «Είμαι πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη που πέρασα. Είναι ένα νέο ξεκίνημα για τη ζωή μας!».

Νίκος Γεωργακόπουλος, Αξιωματικών Αστυνομίας: «Είναι αυτό που ήθελα και είμαι πολύ χαρούμενος. Νοιώθω ότι οι κόποι μου δικαιώθηκαν και ότι το διάβασμα όλης της χρονιάς απέδωσε καρπούς».
Φωτεινή Λεβεντάκη, Ιατρική Ιωαννίνων: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη, πολύ χαρούμενη. Μετά από διάβασμα χρόνων νοιώθω πως οι κόποι μου δικαιώθηκαν και αισθάνομαι πολύ όμορφα».
Ευσταθία Παπαδοπούλου, Κοινωνικής Διοίκησης Κομοτηνής: «Παρά τη δυσκολία των θεμάτων, περνάμε εκεί που θέλαμε. Μετά το άγχος, αισθάνομαι ήρεμη και χαρούμενη».
Κωνσταντίνος Παπαθεοδοσίου, Ιατρική Πάτρας: «Έδωσα για δεύτερη φορά πανελλήνιες και πιστεύω ότι, έστω και καθυστερημένα, οι κόποι μου δικαιώθηκαν».
Σοφία Παπαδοπούλου, Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας: «Αυτός ήταν από την αρχή ο στόχος μου, οπότε αισθάνομαι πολύ ευχαριστημένη».
Ζαφειρούλα Μεϊντάνη, Πολιτικών Επιστημών Κομοτηνής: «Δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή, ωστόσο είμαι χαρούμενη που πέρασα σε αυτό το τμήμα».
Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, ΤΕΙ Λογιστικής στη Χαλκίδα: «Δεν είμαι και τόσο ικανοποιημένος, γιατί περίμενα πως θα γράψω κάτι παραπάνω, αλλά, εντάξει, ήταν από τις Σχολές που με ενδιέφεραν».
Νικόλαος Καραβίτης, Οικονομικών Επιστημών Πάτρας: «Αισθάνομαι χαρούμενος και ανακουφισμένος, γιατί τελείωσε το «βάσανο» και μπόρεσα να πετύχω το στόχο μου».
Κωνσταντίνος Αναστόπουλος, Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πάτρας: «Ήταν η πρώτη μου επιλογή. Ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά το συστηματικό διάβασμα και πρόγραμμα απέδωσε καρπούς».
Ιωάννης Καλογερόπουλος, Αστυφυλάκων: «Είμαι ικανοποιημένος και χαρούμενος, γιατί πέρασα στη Σχολή που ήθελα».
Ειρήνη Γεωργακοπούλου, Νομική Αθηνών: «Ήταν η πρώτη μου επιλογή και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Ήταν πολύ δύσκολη χρονιά, αλλά πιστεύω πως όλα τα παιδιά μπορούν να τα καταφέρουν αν έχουν πρόγραμμα και βάσεις».
Αθανασία Μαγγανά, Ψυχολογία Παντείου: «Αισθάνομαι πολύ όμορφα. Ήταν ο στόχος μου από την αρχή αυτός, προσπάθησα πολύ όλη τη χρονιά για να τον πετύχω και τώρα οι κόποι μου δικαιώθηκαν».
Γιούλη Ντούλου, Φ.Π.Ψ. Αθηνών: «Είναι η πρώτη μου επιλογή και είμαι πολύ χαρούμενη. Είναι μια Σχολή που συνδυάζει φιλολογικά μαθήματα με την Ψυχολογία και είναι κάτι που μου άρεσε ανέκαθεν».
Δημήτρης Κερερές, Επιστήμη Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Αθήνας: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος, γιατί αυτή ήταν και η πρώτη μου επιλογή στο μηχανογραφικό».
Δήμητρα Γαρταγάνη, Νοσηλευτική στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: «Αισθάνομαι όμορφα και ήρεμη, μετά από καιρό. Το περίμενα. Η Σχολή έχει αρκετά καλό μέλλον, όσον αφορά στην επαγγελματική αποκατάσταση».
Σταυρούλα Μπινίσκου, Φιλολογία Πάτρας: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Επιτέλους, οι κόποι δικαιώθηκαν και μετά από μια πάρα πολύ κουραστική χρονιά, έρχεται ένα ευχάριστο τέλος».
Γιώργος Παπαδέλος, Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης Αθήνας: «Ήταν η πρώτη μου επιλογή και είμαι πολύ ευχαριστημένος που τα κατάφερα».
Δημήτρης Παναγιωτακόπουλος, Τεχνών Ήχου και Εικόνας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο: «Ήταν η πρώτη μου επιλογή γιατί μου αρέσει. Σκηνοθεσία θέλω, βασικά, αλλά ήταν η μόνη Σχολή από την οποία θα μπορούσα να ακολουθήσω αυτό το επάγγελμα».
Αθανασία Κουτσαναστάση, ΑΣΟΕΕ Αθήνας: «Δεν ήταν αυτή η πρώτη μου επιλογή, ήθελα Βιολογία, αλλά, τελικά, το σκέφτηκα και θα πάω».
Νίκος Κανελλόπουλος, Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας: «Αισθάνομαι τέλεια. Ήταν η πρώτη μου επιλογή και την πέτυχα».
Χρήστος Αποστόλου, Ηλεκτρολόγων - Μηχανικών Ξάνθης: «Ήταν η πρώτη μου επιλογή και αισθάνομαι χαρά και ανακούφιση που οι κόποι, τελικά, ανταμείφθηκαν».
Του Ηλία Γιαννόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα