Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Επιστημονι​κό προσωπικό Νοσοκομείο​υ Κυπαρισσία​ς

Συχνά οι συνάδελφοί μου και εγω γινόμαστε μάρτυρες περιστατικών που χρήζουν άμεσης ιατρικοφαρμακευτικής περίθαλψης. Ενα τέτοιο σημειώθηκε το προηγούμενο Σάββατο (20/08/11) . Ευχαριστω και εγω με τη σειρά μου τον γιατρο κ Λυμπερακίδη. Είναι απο τις φορές που αισθανόμαστε περήφανοι...Ευχομαι το νοσοκομείο Κυπαρισσίας να συνεχίσει να επιδεικνύει πάντα ανάλογα γεγονότα!
Χριστοδούλου Γεωργία
Παρακάτω παραθέτω ιδιόχειρη επιστολή του ασθενούς (εγκριτου δημοσιογράφου της Γαλλικής τηλεόρασης ) κ. Jean -Christophe Batteria προς τον Ιατρό κ Λυμπερίδη καθώς και μετάφραση αυτης.
Cher Docteur Liberakidis,
encore merci pour vos bons soins.
Si ce ne fut pas un plaisir, ce fut un bonheur d'etre  pris en charge par un praticieu si efficace
Nous vous devons le bonheur  de la fin de nos vacances
Tres respectivement
Jean Christophe Batteria
Μεταφραση:
Αγαπητέ κύριε Λυμπερακίδη,
σας ευχαριστώ για την φροντίδα που μου δείξατε.
Το ότι ημουν υπ'ευθύνη ενός τόσο αποτελεσματικού επαγγελματία ήταν πραγματική ευτυχία αν όχι ευχαρίστηση.
Σας χρωστάμε ευγνωμοσύνη για την ευτυχή κατάληξη των διακοπών μας .
Με απερισόριστο σεβασμό
Jean Christophe Batteria

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα