Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ένα τραγούδι για τα παιδιά που βρίσκονται στις γυναικείες φυλακές έγκλειστα μαζί με τη μητέρα τους.

Με το Σταυρό στο χέρι δεν πας μπροστά. Πας Ψηλά!!
Νευρικά και φοβισμένα τα παιδιά
που βρίσκονται
στη φυλακή με τις μητέρες τους.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μου λεγε η μάνα μου
σαν ήμουνα μικρό παιδί
κλεισμένοι μέσ΄ στη φυλακή 
βρίσκονται μόνο οι κακοί.
 Πως είναι τα ψηλά βουνά
η θάλασσα και τα ποτάμια
ενός πατέρα η αγκαλιά
δυο τρυφερά του χάδια.

Φουρτούνες έχει η θάλασσα,
απόκρημνα είναι τα βουνά
απάνεμη φωλιά στο ξεροβόρι
είναι η ζεστή του αγκαλιά.
 
Γιατί σφαλίζει αυτή η πόρτα
και δεν μπορώ ν΄ανοίξω;
Γιατί κλειδώνει ο μπαμπάς
και μένει πάντα απέξω;
 
Είναι η ώρα που κουρνιάζουν
όλου του κόσμου τα πουλιά
έλα εδώ στην αγκαλιά μου
να σου χαϊδέψω τα μαλλιά.
Μου λεγε η μάνα μου
σαν ήμουνα μικρό παιδί
κλεισμένοι μέσ΄ στη φυλακή 
βρίσκονται μόνο οι κακοί.
 
από το μουσικό σχήμα Τρίτη Όχθη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα