Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ληστείες και διαρρήξεις καθημερινά στην Τριφυλία

Image Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τρεις διαρρήξεις σημειώθηκαν χθες τα ξημερώματα σε ισάριθμα σπίτια στη Μαραθόπολης Τριφυλίας, καθώς και δύο παραβιάσεις αυτοκινήτων.
Ο ή οι άγνωστοι κακοποιοί, που προφανώς πρόκειται για συμμορία, έδρασαν τα ξημερώματα και η συνολική λεία ξεπερνά τα 5.000 ευρώ, χρυσαφικά και κοσμήματα. Οι ιδιοκτήτες των σπιτιών που «χτύπησαν» δεν αντιλήφθηκαν το παραμικρό, ενώ στο ένα από αυτά νάρκωσαν και το σκύλο.
Στο σπίτι του Άκη Κατσίβελα, οι κακοποιοί μπήκαν αφού παραβίασαν το παράθυρο της κουζίνας και νάρκωσαν το σκύλο του, την ώρα που οι ιδιοκτήτες και τα δύο τους παιδιά κοιμούνταν. Όπως ο ίδιος είπε στο «Θ», «μπήκανε στο σπίτι την ώρα που κοιμόμουν εγώ, η γυναίκα μου και τα δύο παιδιά μου επάνω. Μπήκανε μέσα, ναρκώσανε το σκυλί και χωρίς να ακούσουμε το παραμικρό,
αθόρυβα, βρήκανε το τσαντάκι κάτω. Ευτυχώς δηλαδή, γιατί, όπως φαίνεται, δε χρειάστηκε να ανέβουν πάνω στα υπνοδωμάτια. Μου αφαιρέσανε 3.000 ευρώ που είχα στο τσαντάκι για να καλύψω μια επιταγή σήμερα (σ.σ. χθες) και κάτι άλλα, ψιλά, χρήματα. Είχανε πάρει και δύο θήκες - βαλιτσούλες για cd, νομίζοντας πως είναι κάτι μέσα, αλλά τα πέταξαν κάτω και τα βρήκαμε. Πήρανε και το κλειδί του αυτοκινήτου μου, της κλούβας της εμπορικής που έχω. Ανοίξανε και την κλούβα, την κάνανε φύλλο και φτερό, αλλά δεν πήρανε τίποτα, γιατί προφανώς δε βρήκαν αυτό που ήθελαν, χρήματα δηλαδή. Αφήσανε μέσα φορτιστές, γυαλιά». Όπως είπε ο κ. Κατσίβελας, οι δράστες πρέπει να μπήκαν γύρω στις 3.00 τα ξημερώματα γιατί η κοπέλα που μένει δίπλα του, επιστρέφοντας στο σπίτι της στις 4.00 π.μ. είδε πεταμένα κάτω πράγματα, ανησύχησε και του χτύπησε το κουδούνι. Ο ίδιος δεν αντιλήφθηκε απολύτως τίποτα, αν και, όπως μας είπε, «και που γρυλίζει το σκυλί μου ξυπνάω. Δεν το άκουσα, ούτε καν γρύλισε».
Στο δεύτερο σπίτι, του Κώστα Καράτσαλου, οι κακοποιοί μπήκαν αφού παραβίασαν ένα παράθυρο (συρόμενη τζαμαρία), ενώ ο ίδιος μαζί με τη σύζυγό του κοιμούνταν και δεν αντιλήφθηκαν το παραμικρό, γεγονός που τους προκαλεί απορία και ερωτηματικά, μήπως τους έριξαν κάτι στον ύπνο τους. Όπως είπε ο ίδιος στο «Θ», οι δράστες πρέπει να μπήκαν μετά τις 4.00 τα ξημερώματα, καθώς νωρίτερα που είχε επιστρέψει στο σπίτι από το κατάστημα που λειτουργεί, δεν είχε συμβεί κάτι. «Ήμουν μέσα, μαζί με τη γυναίκα μου. Τα δύο παιδιά μου, ευτυχώς, ήταν στα πεθερικά μου, δεν ήταν εκεί. Δεν αντιληφθήκαμε το παραμικρό. Μας πήρανε όλα τα χρυσαφικά, της γυναίκας μου, και 2.030 ευρώ τα οποία είχα συγκεντρώσει για να πληρώσω τη ΔΕΗ σήμερα (σ.σ. χθες)» σημείωσε και τόνισε χαρακτηριστικά: «Πλέον, την κατάσταση πρέπει να την πάρουμε στα χέρια μας, δε γίνεται διαφορετικά».
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δράστες χτύπησαν ακόμα ένα σπίτι, ενώ παραβίασαν κι άλλο ένα αυτοκίνητο. Η τοπική κοινωνία της Μαραθόπολης είναι ανάσταση και, πλέον, ο φόβος έχει κυριεύσει τους κατοίκους, οι οποίοι νοιώθουν ανασφαλείς ακόμη και μέσα στο ίδιο τους το σπίτι.
Του Ηλία Γιαννόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα