Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

“Πόσοι πολιτικοί και παράγοντες μπορούν να πουν το ίδιο με τον Παπακωνσταντινου;”



Ανεξάρτητα απο το πόσο πρόχειρα χειρίστηκε τα στοιχεία που ο ίδιος ζήτησε και ο ίδιος προσπάθησε να αξιοποιήσει, πόσοι πρώην υπουργοί οικονομικών και πόσοι αρχηγοί κομμάτων και πόσοι μεγαλοδημοσιογραφοι που παριστάνουν τους Ιαβερηδες μπορούν να πουν αυτό που είπε προχθές ο Γιωργος Παπακωνσταντινου στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας;;
“…Δηλαδή μου αποδίδετε πρόθεση με πολύ συγκεκριμένο τρόπο, επιχείρησα να καλύψω κόσμο. Κυρία Κωνσταντοπούλου θα ξεκινήσω από αυτό. Ποτέ κανένας στην πολιτική μου διαδρομή, όσο μικρή κι αν είναι, δεν μου έκανε τέτοια κατηγορία. ΔΕΝ ΕΧΩ καταθέσεις στην Ελβετία, ΔΕΝ ΕΧΩ off-shore, δεν συμμετέχω σε off-shore, δεν έχω καλύψει ποτέ κανέναν και δεν έχω καν καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες. ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΔΑΝΕΙΑ.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα