Κυριακή 18 Μαΐου 2014

ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΡΥΣΕΙ ΜΚΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΜΟΙΒΟΜΑΙ ΜΕ 2000 €

Αγαπητοί φίλοι…
Από χτες τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με έχουν ρωτήσει αν έχω ιδρύσει στο Δήμο μη κυβερνητική οργάνωση από την οποία αμείβομαι μάλιστα με το ποσό των 2000 € το μήνα!!!
Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα απαντούσα αλλά επειδή οι ημέρες είναι δύσκολες και κάποιοι σκόπιμα διασπείρουν την είδηση προκειμένου να με βλάψουν, έχω τα δηλώσω τα εξής:
Όταν θα ιδρύσω ΜΚΟ στο Δήμο από την οποία μάλιστα θα αμείβομαι με 2000 € μηνιαίως θα το ανακοινώσω η ίδια και δεν θα περιμένω να το διαδώσει κανένας ανώνυμος δύο μέρες πριν τις εκλογές.
Η θέση που κατέχω στο Δήμο είναι η θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου  της  Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Τριφυλίας. Είναι θέση έμμισθη. Μάλιστα επειδή αυτό το
νομικό πρόσωπο είναι ιδιωτικού δικαίου θα μπορούσα να εισπράττω και το μισθό του εκπαιδευτικού από την εργασία μου αλλά και το μισθό του Προέδρου του ΔΣ.
Αγαπητοί φίλοι εγώ δεν πήγα στο Δήμο για να αυξήσω την οικονομική μου επιφάνεια. Έτσι και το 2011 και το 2012 και 2013 και το 2014 αποποιήθηκα το μισθό μου με ανακοίνωσή μου και στο Διοικητικό Συμβούλιο της Κοινωφελούς Επιχείρησης και στο Δημοτικό Συμβούλιο όταν συζητήθηκε ο προϋπολογισμός της Επιχείρησης. Αυτό μπορεί εύκολα να αποδειχθεί αφού ουδέποτε έχει κοπεί κανένα χρηματικό ένταλμα στο όνομά μου.
Όλη αυτή η παραφιλολογία αναπτύσσεται γιατί κάποιοι με έχουν στοχοποιήσει.  Κάποιοι προσπαθούν να επαναφέρουν την πολιτική ζωή στην δεκαετία του 80.  Όμως δεν θα κερδίσουν μόνο εάν προσπαθούν να μειώσουν τους άλλους. Ας μας μιλήσουν για τους εαυτούς τους. Ας μας πουν τι έχουν κάνει οι ίδιοι για τον τόπο τους και τι σκέφτονται να κάνουν στο μέλλον για το Δήμο μας. Προσωπικά έχω μια ευδόκιμη πορεία 32 χρόνων ως εκπαιδευτικός στην πόλη που ζω και μια παράλληλη πορεία τουλάχιστον 20 χρόνων στα κοινά για τις οποίες είμαι πολλή περήφανη. Πάντα προσέφερα τις υπηρεσίες μου χωρίς αντάλλαγμα. Έχω επιλέξει να αφήσω στα παιδιά μου το όνομά μου κι όχι την περιουσία μου.

Και επειδή σε κανέναν δεν θα επιτρέψω να με παρασύρει σε ένα επίπεδο χαμηλότερο από αυτό που εγώ έχω συνειδητά επιλέξει να πορεύομαι, τελειώνω λέγοντας ότι δεν επιπλέεις ακυρώνοντας τους άλλους αλλά δείχνοντας τη δική σου ταυτότητα.  

4 σχόλια:

  1. ΑνώνυμοςΜαΐου 18, 2014

    Πολύ έξυπνη διαφήμιση της τελευταίας στιγμής!!!!!
    Μπράβο Βιβή!!!!
    Έτσι να μας φας!!!!!!Δώσε πόνο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςΜαΐου 18, 2014

    Ka Παντελάκη,
    καλό και έξυπνο το «κόλπο» με τις ΜΚΟ, χαχαχαχαχαχαχαχα,
    αλλά δεν μας λες τίποτα, σαν εν ενεργεία δημ. Σύμβουλος,, τι έκανες;
    Θεωρείς ασήμαντη την συμμετοχή σου στο μπάχαλο που υπάρχει;
    Έκανες κάτι και δεν το ξέρουμε; Και πέρα από τα προεδριλίκια , τι απολογισμό έκανες και τι έργο ; γιατί δεν μας λες κάτι και γι αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΙΑ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΙΑΜαΐου 18, 2014

    ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΒΗ!!!!!
    ΣΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ....
    ΠΛΕΟΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ!
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςΜαΐου 18, 2014

    Το είχα ακούσει και εγώ!!!!
    Αλλά δεν έδωσα σημασία..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα