Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

"Πάνε να μου φράξουν το στόμα. Δεν θα τα καταφέρουν. Όσο ζω θα αγωνίζομαι..."


"Δεν θα μου φράξει κανείς το στόμα. Θα συνεχίσω να συγκούομαι με την φαυλότητα και την αδιαφάνεια όσο ζω. Δεν θα μου κλείσει κανείς το στόμα..."
Aυτό μας δήλωσε πριν λίγο ο Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Καρχιμάκης το όνομα του οποίου εμφανίζεται στην περίφημη λίστα του ΣΔΟΕ.
Αξίζει να σημειώσουμε πως ο Καρχιμάκης αν είχε λερωμένη τη φωλιά του δεν θα έκανε τις επιθέσεις που κάνει ανοίγοντας διαρκώς μέτωπα-ειδικά με τους δικαστές.
Ολόκληρη η δήλωσή του στα ΜΜΕ>                                                
"Το όνομα μου δεν ΜΠΟΡΕΙ να υπάρχει σε καμία λίστα του ΣΔΟΕ.
Είναι λίστα κατασκευασμένη .
Τα περιουσιακά μου στοιχεία είναι όλα δηλωμένα και αποκτημένα με πλήρη διαφάνεια.
θεωρώ ντροπή να σπιλώνονται με αυτό τον τρόπο πολιτικοί που έδωσαν αγώνες για την διαφάνεια .
Και θα αμυνθώ με κάθε έννομο τρόπο.
Πρόκειται για ένα βρώμικο παιγνίδι και δεν θα μου κλείσει κανείς το στόμα.
Συγκρούομαι και θα συνεχίσω να συγκρούομαι κάθε μέρα με την φαυλότητα και την αδιαφάνεια.
Η μοναδική περιουσία μου είναι όσα δηλώνω στο πόθεν έσχες μου,
το καθαρό μου όνομα και οι αξίες μου που δεν έπαψα ποτέ να τις υπηρετώ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα