Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Ο νταής που γρονθοκόπησε τον εφοριακό στην Πάτμο: Μου έχυσε τον καφέ επάνω μου και τον πλάκωσα

«ΗΤΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ Ο ΕΛΕΓΚΤΗΣ»

Επεισοδιακή ήταν η επίσκεψη κλιμακίου της ΑΑΔΕ το Σάββατο στην Πάτμο, καθώς ελεγκτής της υπηρεσίας γρονθοκοπήθηκε από άνδρα σε καφενείο της περιοχής.
Σύμφωνα με τους εφοριακούς, ο δράστης επιτέθηκε στον ελεγκτή αναίτια. Ο άνδρας τους πλησίασε ενώ περπατούσαν στο λιμάνι, τους ρώτησε αν είναι εφοριακοί και μόλις ο νεαρός ελεγκτής του απάντησε καταφατικά, εκείνος άρχισε να τον γρονθοκοπεί στο κεφάλι και να τον χαστουκίζει.
Από την δική του πλευρά, ο Κ. Γ. (δράστης) μίλησε στο iefimerida και εξέφρασε την εκδοχή του, για το περιστατικό με τον εφοριακό: «Έκανα την Παρασκευή ακτινοβολίες στην Αθήνα γιατί είμαι καρκινοπαθής. Το Σαββατοκύριακο πήγα στο νησί μου την Πάτμο στο καφενείο της περιοχής μου, όπου παρήγγειλα έναν ελληνικό καφέ. Λίγα λεπτά αργότερα ήρθε ένας τύπος που εγώ δεν γνώριζα και σήκωσε το φλιτζανάκι του καφέ, χύνοντάς το σχεδόν πάνω μου για να πάρει την απόδειξη.
Τον ρώτησα τι κάνεις εκεί και μου είπε τι σε νοιάζει εσένα. Ήταν προκλητικός και επιθετικός τότε αγρίεψα σηκώθηκα πάνω, είμαι δύο μέτρα και του «σκάω» μία μπουνιά, αυτός στη συνέχεια άρχισε να μου ρίχνει κλωτσιές στα πόδια και ο καβγάς εξελίχθηκε άσχημα. 

Εκνευρίστηκα και τον χτύπησα πολλές φορές. Δεν μου είπε ότι ήταν εφοριακός και δεν γνωρίζω για ποιο λόγο ήρθε να με ενοχλήσει. Εγώ είχα τον πόνο μου και απλά ήθελα να ξεκουραστώ. Στη συνέχεια πήγα μόνος μου στο αστυνομικό τμήμα και είπα τι ακριβώς έχει συμβεί. Εκεί ήρθε και είπε ότι είναι εφοριακός και τον ξαναχτύπησα. Θεωρώ απαράδεκτο να συμβαίνουν τέτοια πράγματα και οι εφοριακοί να νομίζουν πως είναι ''γαμώ'' και να μπορούν να κάνουν ότι θέλουν στους πολίτες που αμέριμνα πίνουν τον καφέ τους. Θα τους έλεγα να είναι πιο ευγενικοί και να προσέχουν πολύ την επόμενη φορά που θα έρθουν στην Πάτμο».


Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εφοριακοί υποστηρίζουν ότι κάλεσαν αμέσως την αστυνομία, η οποία τους είπε ότι επειδή είναι στο χώρο του λιμανιού είναι αρμοδιότητα των λιμενικών. Ο ελεγκτής της ΑΑΔΕ, ο οποίος αναφέρει έντονους πόνους στο κεφάλι, δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες στο Κέντρο Υγείας της Πάτμου και όταν επιστρέψει στη Ρόδο θα υποβληθεί σε αξονική τομογραφία. Σήμερα, ο Κ. Γ. βρίσκεται στην Αθήνα και κάνει τις χημειοθεραπείες του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα