Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Σεξουαλική παρενόχληση στο ΑΠΘ: «Είχε εγκαύματα, εκείνη με παρακάλεσε να της βάλω κρέμα»


Τι ισχυρίζεται ο 49χρονος γιατρός για τις καταγγελίες της 19χρονης φοιτήτριας:
  «Δεν ήταν μωρό, ούτε ήταν ναρκωμένη [...] ακόμα και για την κρέμα ρωτήθηκε εις διπλούν αν θα την έβαζε μόνη της» 
Στο προσκήνιο παραμένει η υπόθεση που απασχόλησε πολύ πρόσφατα την επικαιρότητα, όταν 19χρονη φοιτήτρια κατήγγειλε ότι υπέστη σεξουαλική παρενόχληση από γιατρό της κατασκήνωσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), στο Ποσείδι Χαλκιδικής -πράξη για την οποία ο καταγγελλόμενος καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης δύο ετών, με τριετή αναστολή.
Ο γιατρός μιλάει σήμερα στο protothema.gr και ισχυρίζεται: «Ούτε ακούστηκε κάποιος διαπληκτισμός, σε όλη την διάρκεια της παραμονής της κυρίας στον χώρο του ιατρείου, είτε από την πλευρά της ή είτε από την πλευρά μου, ούτε κάποια αντίδραση ούτε κάποια φωνή ούτε κάποια τσιρίδα» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ο 49χρονος χειρούργος ορθοπεδικός βρέθηκε στην κατασκήνωση, προκειμένου να εργαστεί το καλοκαίρι ως κεντρικός ιατρός του κάμπινγκ και υπογραμμίζει ότι η συγκεκριμένη κοπέλα είχε ερωτηθεί για όλα όσα έγιναν στην εξέταση.
«Όταν εγώ σας κάνω κάτι με το ζόρι και εσείς αντιδράτε, θα υπάρχει κάπου μια κοκκινίλα, μια αμυχή, μια γρατζουνιά, ένα κάτι. Προς Θεού, δεν ήταν μωρό, ούτε ήταν ναρκωμένη και επιμένω και ξαναλέω ότι ακόμα και για την κρέμα ρωτήθηκε εις διπλούν εάν θα την έβαζε μόνη της» υποστηρίζει ο 49χρονος γιατρός.
Η 19χρονη φοιτήτρια, σύμφωνα με τον 49χρονο γιατρό της κατασκήνωσης του ΑΠΘ, επισκέφτηκε το ιατρείο του πέντε φορές μέσα σε δύο ημέρες, ενώ καθ' όλη την διάρκεια της εξέτασης υπήρχαν άνθρωποι στον χώρο του ιατρείου, χωρίς να ενοχλούν την εξέταση. Ο ίδιος επισημαίνει ότι η φοιτήτρια παράκουσε τις εντολές του σχετικά με το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε.

Ο χειρούργος ορθοπεδικός υπογραμμίζει ότι την πρώτη φορά η 19χρονη φοιτήτρια της Νομικής μπήκε στο ιατρείο, αναφέροντάς του ότι έχει πάθει ηλίαση και πως έχει κάποια παράξενα σημάδια στο δέρμα της. Στη συνέχεια εξετάστηκε για να διαπιστωθεί η ασθένειά της.

Σύμφωνα με όσα περιγράφει ο γιατρός του κάμπινγκ, μιλώντας αποκλειστικά στο protothema.gr, η 19χρονη κοπέλα ίσως ενοχλήθηκε, επειδή ο ίδιος της έβαλε τις φωνές, γιατί παράκουσε τις εντολές του σχετικά με το πρόβλημα που η ίδια αντιμετώπιζε.

«Μπήκε μέσα αναφέροντας ότι πονάει πολύ και έχει πάθει ηλίαση. Έγινε κλινική εξέταση και απέκλεισα το ενδεχόμενο της ηλίασης, είχε κάνει εγκαύματα πρώτου βαθμού στο ύψος των ώμων και την πλάτη, ενώ μπήκε στο ιατρείο με το μαγιό, γιατί αναφέρει ότι φορούσε φόρεμα και ότι εγώ της το έβγαλα. Κατόπιν παράκλησής της, της έβαλα κρέμα, καθώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος, στο ύψος των ώμων, στα πλευρά αριστερά-δεξιά και γενικά όπου ήταν ακάλυπτη η περιοχή του κορμιού της από το μαγιό. Ήταν ξαπλωμένη στα μπρούμυτα, είχε εγκαύματα-πληγές πίσω από τα γόνατα, τους αστραγάλους, τους γλουτούς και τους μηρούς στην εξωτερική επιφάνεια και την ρώτησα για δεύτερη φορά: "Έχετε καεί εκεί, να σας βάλω κρέμα;". "Βάλτε μου" ήταν η απάντησή της» λέει ο γιατρός.

Και συνεχίζει: «Τελειώνοντας, βάζοντας την κρέμα, την ρώτησα πώς αισθανόταν -ξέχασα να αναφέρω ότι κατά την πέμπτη φορά που μπήκε μέσα στον χώρο του ιατρείου, της έβαλα τις φωνές, επειδή της είχα πει να μην εκτίθεται στον ήλιο και εκείνη δεν άκουσε».

Στη συνέχεια ο 49χρονος γιατρός τονίζει ότι, όταν η ασθενής του πήγε να τον δει για τρίτη φορά μέσα στην ίδια ημέρα, της συνέστησε να πάρει μια ταμπλέτα κορτιζόνης, κάτι στο οποίο η ίδια δεν συμφώνησε, αφού ήθελε να πιει αλκοόλ.

«Το Σάββατο το βράδυ που είχε έρθει για τρίτη φορά το η κυρία αυτή και της συνέστησα να της δώσω μια ταμπλέτα κορτιζόνης, αναφέροντας της ότι δεν πρέπει να πιει αλκοόλ για τις επόμενες 13 ώρες, αρνήθηκε να την πάρει, λέγοντας μου: "Ρε γιατρέ, είμαι στην κατασκήνωση και θέλω να πιω"» ανέφερε.

Ο 49χρονος ορθοπεδικός υπογραμμίζει ότι ποτέ δεν έχει πραγματοποιήσει κλινική εξέταση χωρίς να υπάρχει δεύτερο άτομο και πως καθ' όλη την διάρκεια της εξέτασης, στον χώρο του ιατρείου, υπήρχαν νοσηλευτές-διασώστες, ενώ η 19χρονη δεν έδειξε κάποια αντίδραση-ενόχληση στα περίπου δέκα λεπτά της εξέτασής της.

«Καθ' όλη την διάρκεια του περιστατικού υπήρχε νοσηλευτής-διασώστης στον χώρο του ιατρείου. Ποτέ δεν έκανα κλινική εξέταση χωρίς να υπάρχει δεύτερο πρόσωπο στον χώρο του ιατρείου, για να αποφύγω τέτοια συμβάντα. Μάλιστα, όταν έφυγε η κυρία, μετά το συμβάν, την ρώτησε ο διασώστης που καθόταν απ' έξω σε ένα αυλάκι "Τι κάνετε, πώς είστε;". "Καλά, ευχαριστώ" ήταν η απάντηση. Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που αναφέρει ότι εγώ χρησιμοποίησα τον τίτλο μου για να εκμεταλλευτώ σεξουαλικά μια κυρία, να μην υπήρξε κάποια αντίδραση. Η κυρία αυτή ούτε τσίριξε ούτε αντέδρασε ούτε με χαστούκισε ούτε έβαλε κάποιες φωνές και ούτε θα μας ευχαριστούσε χαμογελαστή φεύγοντας. Το μυαλό μου πάει, ότι αντέδρασε επειδή της φώναξα και την μάλωσα, είχε κάνει κάτι άλλο, δεν ξέρω…» επιμένει ο γιατρός.

Και καταλήγει: «Στο δικαστήριο η αντιμετώπιση προς το πρόσωπό μου ήταν το λιγότερο απρεπής, γιατί, παρότι δήλωσαν κατηγορηματικά ότι ούτε ακούστηκε κάποιος διαπληκτισμός σε όλη την διάρκεια της παραμονής της κυρίας στον χώρο του ιατρείου από την πλευρά της ή από την πλευρά μου, ούτε κάποια αντίδραση, ούτε κάποια φωνή, ούτε κάποια τσιρίδα, ούτε κάποια ιατροδικαστική -όταν εγώ σε σας κάνω κάτι με το ζόρι και εσείς αντιδράτε, θα υπάρχει κάπου μια κοκκινίλα, μια αμυχή, μια γρατζουνιά, ένα κάτι. Προς Θεού, δεν ήταν μωρό, ούτε ήταν ναρκωμένη και επιμένω και ξαναλέω ότι ακόμα και για την κρέμα ρωτήθηκε εις διπλούν εάν θα έβαζε μόνη της. Έχω κάνει έφεση φυσικά, καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Ανέβηκα να πάρω μια δραχμή και μόνο τα δικαστικά έξοδα ήταν 3.000 ευρώ, στα καλά καθούμενα άλλαξε όλη μου η ζωή».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του γιατρού στο protothema.gr

«Η κύρια αυτή, προσήλθε στο χώρο του ιατρείου για πέμπτη φορά από το Σάββατο, όλα αυτά καταγεγραμμένα στο βιβλίο συμβάντων, με ένα αλλεργικό εξάνθημα, για το οποίο εδόθη μια ταμπλέτα αντισταμινικό. Ξαναήρθε το απόγευμα, παρά τις συστάσεις μου ότι δεν πρέπει να εκτίθεται στον ήλιο, να κάνει ηλιοθεραπεία και να μπει στην θάλασσα. Το βράδυ του Σαββάτου ξαναήρθε και της πρότεινα να πάρει κορτιζονούχο γιατί είχε επεκταθεί το εξάνθημα συν ότι εμφάνιζε από το Σάββατο το βράδυ ηλιακά εγκαύματα λόγω της παραμονής στον ήλιο παρά τις συστάσεις μου. Και για τον ίδιο σύνθετο λόγο, ήρθε και την Κυριακή γύρω στις 11:30 και το βράδυ της Κυριακής στις 8, παραμένοντας στον χώρο του ιατρείου το πολύ επτά λεπτά. Όλα αυτά που σας λέω είναι καταγεγραμμένα».

»Επίσης κατά την παραμονή της στο χώρο του ιατρείου υπήρχε διασώστης κατά την διάρκεια της εξέτασης της στα 3 μέτρα μέσα στον χώρο του ιατρείου και υπήρχε και ένας δεύτερος ακριβώς από έξω επίσης η πόρτα του ιατρείου δεν κλειδώνει και δεν έκλεινε ποτέ, ήταν κουφωτή. Μπήκε μέσα αναφέροντας ότι πονάει πολύ και έχει πάθει ηλίαση. Έγινε κλινική εξέταση και απέκλεισα το ενδεχόμενο της ηλίασης, είχε κάνει εγκαύματα πρώτου βαθμού στο ύψος των ώμων και την πλάτη ενώ μπήκε στο ιατρείο με το μαγιό, γιατί αναφέρει ότι φορούσε φόρεμα και ότι εγώ της το έβγαλα. Κατόπιν παράκλησής της, της έβαλα κρέμα, καθώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος, στο ύψος των ώμων, στα πλευρά αριστερά δεξιά και γενικά όπου ήταν ακάλυπτη η περιοχή του κορμιού της από το μαγιό. Ήταν ξαπλωμένη στα μπρούμυτα, είχε εγκαύματα-πληγές πίσω από τα γόνατα τους αστραγάλους τους γλουτούς και τους μηρούς στην εξωτερική επιφάνεια και την ρώτησα για δεύτερη φορά έχετε καεί εκεί να σας βάλω κρέμα, βάλτε μου ήταν η απάντηση της. Τελειώνοντας βάζοντας την κρέμα την ρώτησα πως αισθανόταν, ξέχασα να αναφέρω ότι κατά την πέμπτη φορά που μπήκε μέσα στον χώρο του ιατρείου της έβαλα τις φωνές επειδή της είχα πει να μην εκτίθεται στον ήλιο και εκείνη δεν άκουσε».

»Εγώ ανέβηκα εκεί για δουλειά έχοντας την πληροφορία ότι θα έχω να κάνω με οικογένειες. Είδα 6.000 φοιτητές που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η χρήση αλκοόλ και ουσιών. Το Σάββατο το βράδυ που είχε έρθει για τρίτη φορά το η κυρία αυτή και της συνέστησα να της δώσω μια ταμπλέτα κορτιζόνης, αναφέροντας της ότι δεν πρέπει να πιει αλκοόλ για τις επόμενες 13 ώρες, αρνήθηκε να την πάρει, λέγοντας μου -ρε γιατρέ είμαι στην κατασκήνωση και θέλω να πιω. Καθ' όλη την διάρκεια του περιστατικού υπήρχε νοσηλευτής-διασώστης στον χώρο του ιατρείου. Ποτέ δεν έκανα κλινική εξέταση χωρίς να υπάρχει δεύτερο πρόσωπο στον χώρο του ιατρείου, για να αποφύγω τέτοια συμβάντα. Μάλιστα όταν έφυγε η κυρία μετά το συμβάν τη ρώτησε ο διασώστης που καθόταν από έξω σε ένα αυλάκι, -τι κάνετε πως είστε, -καλά ευχαριστώ, ήταν η απάντηση. Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που αναφέρει ότι εγώ χρησιμοποίησα τον τίτλο μου για να εκμεταλλευτώ σεξουαλικά μια κυρία, να μην υπήρξε κάποια αντίδραση. Η κυρία αυτή, ούτε τσίριξε, ούτε αντέδρασε, ούτε με χαστούκισε, ούτε έβαλε κάποιες φωνές και ούτε θα μας ευχαριστούσε, χαμογελαστή φεύγοντας. Το μυαλό μου πάει, ότι αντέδρασε επειδή της φώναξα και την μάλωσα, είχε κάνει κάτι άλλο, δεν ξέρω...».

»Η κυρία αυτή ανέφερε επίσης ότι εγώ της πρότεινα να την πάω για ποτό. Εγώ έχω να βάλω ποτό στο στόμα μου εδώ και 17 χρόνια, γιατί ήμουν στους αλληλοεξαρτώμενους. Από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή εγώ δεν πρόλαβα να πάω να δειπνήσω, είδα 300 περιστατικά κάποια εκ των οποίων τα μαζεύαμε από την παραλία μέσα από τους εμετούς, λιπόθυμα και μέσα από τις σκηνές τους. Είδα μέσα στον χώρο του ιατρείου 25 περιστατικά τα οποία ήταν στην διάθεση μου για 3-4 ώρες, με ορούς, αντίδοτα και φάρμακα. Αν ήμουν όπως με λέει η κυρία, δεν θα μπορούσα να κακοποιήσω έναν άνθρωπο, ο οποίος δεν είχε τις αισθήσεις του ή οι αντιστάσεις του ήταν ελαττωμένες; Δεν ξέρω τι να πω, πήγα να πάρω μια δραχμή, ανέβηκα εκεί που έχω μια συνεργασία με την εταιρεία και συνεργάζομαι εδώ και 2,5 χρόνια και έπαιρνα μια δραχμή και δεν ήθελα να την χάσω, πήγα στην κατασκήνωση για 50 ευρώ την ημέρα».

»Ξημερώματα Σαββάτου, έχοντας ήδη δει 73 άτομα, αναγκάστηκα και πήρα το αφεντικό μου τηλέφωνο, ζητώντας του να με αντικαταστήσει γιατί δεν άντεχα με αυτούς τους ρυθμούς. Στο δικαστήριο η αντιμετώπιση προς το πρόσωπο μου ήταν το λιγότερο απρεπής, γιατί, παρότι δήλωσαν κατηγορηματικά, ότι ούτε ακούστηκε κάποιος διαπληκτισμός σε όλη την διάρκεια της κυρίας στον χώρο του ιατρείου από την πλευρά της ή από την πλευρά μου, ούτε κάποια αντίδραση, ούτε κάποια φωνή, ούτε κάποια τσιρίδα, ούτε κάποια ιατροδικαστική -όταν εγώ σε σας κάνω κάτι με το ζόρι και εσείς αντιδράτε, θα υπάρχει κάπου μια κοκκινίλα, μια αμυχή, μια γρατζουνιά, ένα κάτι. Προς Θεού, δεν ήταν μωρό, ούτε ήταν ναρκωμένη και επιμένω και ξαναλέω ότι ακόμα και για την κρέμα ρωτήθηκε εις διπλούν εάν θα έβαζε μόνη της. Έχω κάνει έφεση φυσικά, καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Ανέβηκα να πάρω μια δραχμή και μόνο τα δικαστικά έξοδα ήταν 3.000 ευρώ, στα καλά καθούμενα άλλαξε όλη μου η ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα