Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019

ΔΕΗ - Βλάβη στο ρεύμα; Πώς το δηλώνεις Online με 4 βήματα

Νέα υπηρεσία από τη ΔΕΗ - Πως μπορείς Online να δηλώσεις βλάβη στο ρεύμα.
Μια νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των πελατών της πρόσθεσε στο δικτυακό της ιστοτοπο η ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ. Η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες της να δηλώνουν Online σε 4 βήματα εάν υπάρχει πρόβλημα διακοπής ρεύματος στην σύνδεση τους.
Δείτε αναλυτικά την νέα υπηρεσία της ΔΕΗ.
ΒΗΜΑ 1:
Συνδεόμαστε με το site https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html
Βημα 2:
Κάνουμε επιλογή του Νομού μας



ΒΗΜΑ 3:
Εισάγουμε στην εφαρμογή της ΔΕΗ τον αριθμό παροχής μας η τον αριθμό παροχής που έχει πρόβλημα



ΒΗΜΑ 4:

Εισάγουμε τα προσωπικά μας στοιχεία αλλα και τα στοιχεία βλάβης.

Ο ΔΕΔΔΗΕ δε φέρει ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς δηλώσεως ιδιότητος χρήστη. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα σας ενημερώνει για θέματα της παροχής σύμφωνα με τις αρμοδιότητες λειτουργίας του. Για περισσότερες πληροφορίες για την προστασία προσωπικών δεδομένων δείτε τους όρους χρήσης και ασφάλειας.

Φυσικά υπάρχει και ο παραδοσιακός τρόπος επικοινωνίας για τέτοια θέματα.
11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες:
Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00
Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο
Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.

Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500.
Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500 .

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι εξής:
Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
1. ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
• Αρχική ηλεκτροδότηση
• Εργοταξιακή παροχή
• Μονιμοποίηση εργοταξιακής παροχής
• Ενοποίηση – Διαχωρισμός Παροχών
• Ηλεκτροδότηση αυθαίρετων κατασκευών

2. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
• Επανασύνδεση
• Αλλαγή χρήστη παροχής
• Διακοπή ηλεκτροδότησης σε συνέχεια αιτήματος του πελάτη
• Αποσύνδεση & Επανασύνδεση λόγω οφειλών
• Επαύξηση – Μείωση ισχύος
• Αλλαγή χρήσης
• Αποξήλωση παροχής
• Επανατοποθέτηση μετρητή

3. ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ – ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ
• Μετρητής χαμηλής τάσης
• Στύλος, επίτονος
• Παρακείμενη γραμμή / παραλλαγή δικτύου
• Υποσταθμοί Διανομής

4. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ
• Τήξη ασφαλείας
• Σπασμένο τζαμάκι μετρητή
• Σφράγιση μετρητή
• Πτώση μικροαυτόματου

5. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ (ΥΔΕ)

6. ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

7. ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ

8. ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ)

9. ΒΛΑΒΕΣ – ΣΥΜΒΑΝΤΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

10. ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ
• Επικινδυνότητα
• Τήρηση αποστάσεων ασφαλείας
• Λάμπες δημοτικού φωτισμού

11. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (Κ.Ο.Τ) – ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ - ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (Τ.Υ.Α)

12. ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

13. ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

14. AΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ

Β. ΑΙΤΗΜΑΤΑ

1. ΥΠΟΔΟΧΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ
• Ενδείξεις τακτικής καταμέτρησης
• Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί έναντι λογ/σμός αντί εκκαθαριστικού
• Διόρθωση εκκαθαριστικού λογ/σμού
• Επίλυση απόρριψης για έκδοση λογαριασμού

2. ΕΚΚΡΕΜΗ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (Επανασύνδεση, Διαδοχή, Αίτηση Διακοπής κλπ)

3. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

4. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕΤΡΗΤΗ

5. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ (ΠΑΡΟΧΩΝ)

6. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΥΞΗΣΗ Ή ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ

Γ. ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΒΛΑΒΩΝ

ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ Ή ΓΕΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ    dikaiologitika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα