Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021

Τι απάντησε η Κεραμέως για Γυμνάσια και Λύκεια


Με το άνοιγμα δημοτικών, νηπιαγωγείων και παιδικών σταθμών να είναι γεγονός, μεγάλη είναι η συζήτηση γύρω από το άνοιγμα των υπόλοιπων βαθμίδων της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της Γ’ λυκείου.
Η πρώτη εβδομάδα επιστροφής των μαθητών στα θρανία κύλησε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, όπως είπε στην εκπομπή "MEGA Σαββατοκύριακο" η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, αφού όλοι "τήρησαν υποδειγματικά τα μέτρα".
Καμία υπόδειξη για άνοιγμα λυκείων
Το άνοιγμα των σχολείων γίνεται σύμφωνα με τις υποδείξεις των ειδικών, οι οποίοι πρότειναν ένα σταδιακό άνοιγμα των βαθμίδων της εκπαίδευσης.
Παρά την καλή εικόνα που έχουν δώσει μέχρι στιγμής τα σχολεία, "δεν υπάρχει ακόμα εισήγηση των ειδικών για το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων", με το υπουργείο να βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους λοιμωξιολόγους.
Απαντώντας στις πληροφορίες που ήθελαν άνοιγμα μόνο της γ’ λυκείου, η κ. Κεραμέως επισήμανε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι στο τραπέζι, καθώς υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες που αφορούν τους καθηγητές και την παρουσία τους στις τάξεις.
Παρόλο που η μέριμνα του υπουργείου είναι να ανοίξει το συντομότερο, αφού οι μαθητές βρίσκονται στην τελική ευθεία για τις Πανελλήνιες εξετάσεις, οι ειδικοί θα αποφασίσουν πότε θα επιστρέψουν οι μαθητές στις σχολικές αίθουσες.
Παράλληλα, σημείωσε ότι η επέλαση του κορονοϊού δημιούργησε νέες συνθήκες και στην εκπαίδευση, με την χρήση ψηφιακών μέσων για την εξ αποστάσεως διδασκαλία.
Σχετικά με το voucher των 200 ευρώ που θα δοθεί στους μαθητές προκειμένου να προμηθευτούν τάμπλετ και λάπτοπ, η υπουργός σημείωσε ότι οι διαδικασίες έχουν δρομολογήθει και "το συντομότερο δυνατό θα βγουν και οι λεπτομέρειες".
Ταυτόχρονα, "τρέχει" ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στόχο έχει την επιμόρφωσή τους σε ψηφιακές δεξιότητες.
"Επιμορφώνουμε τους εκπαιδευτικούς μας για να ενισχύσουμε τις ψηφιακές τους δεξιότητες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα