Κυριακή 29 Αυγούστου 2021

Βάσεις 2021: Νεοεισαχθέντες Τριφύλιοι φοιτητές μιλούν στο «Θ» για τα αποτελέσματα


Σημαντικές επιτυχίες κατάφεραν και φέτος, παρά τις δυσκολίες της σχολικής χρονιάς, οι απόφοιτοι πλέον των Γενικών Λυκείων της Τριφυλίας και του ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας, από το οποίο μάλιστα, η Ολυμπία Κοσμοπούλου εισάγεται πρώτη στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Με τη χθεσινή ανακοίνωση των βάσεων επισφραγίστηκαν οι επιτυχίες των υποψηφίων που πέρασαν σε Τμήματα Πανεπιστημιακών Σχολών της επιλογής τους.
Ολυμπία Κοσμοπούλου, ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας, με 19.460 μόρια, εισάγεται πρώτη στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών: «Πέρασα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας, στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, πρώτη. Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη. Το περίμενα γιατί είχα γράψει αρκετά καλά. Περιμένω πώς και πώς τώρα να πάω στην Αθήνα, ν’ αρχίσει η Σχολή και τα μαθήματα. Νιώθω πολύ ενθουσιασμένη».
Χριστόφορος – Παναγιώτης Μπράβος, ΓΕΛ Κυπαρισσίας, πρώτος στην Τριφυλία και από τις υψηλότερες βαθμολογίες Πανελλαδικά, με 18.987 μόρια: «Πέρασα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στην Αθήνα. Ξεκινάει μια καινούργια ζωή, μια νέα πρόκληση. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και ανυπομονώ να γνωρίσω νέα πρόσωπα και νέες καταστάσεις. Ήταν η πρώτη μου επιλογή, άλλαξα την επιλογή μου μετά την επίδοση των πανελληνίων. Επέλεξα τη συγκεκριμένη σχολή ύστερα από επικοινωνία με συγγενείς και φίλους, για πιο εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση. Ωστόσο πρόκειται για δύσκολη σχολή, αλλά αξίζει τον κόπο διότι πρόκειται για το μέλλον μας».
Μαλένα Κακούτη, ΓΕΛ Κυπαρισσίας, με 18.530 μόρια: «Πέρασα στην Ιατρική Σχολή στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας. Είμαι πολύ χαρούμενη που πέτυχα το στόχο μου και θα σπουδάσω την επιστήμη που ήθελα. Μου αρέσει πάρα πολύ το ότι θα μάθω πώς λειτουργεί ακριβώς το ανθρώπινο σώμα και το γεγονός ότι μπορώ να διαλέξω μέσα από πολλές ειδικότητες, χωρίς να χρειάζεται να περιοριστώ. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή μου και πιστεύω ότι θα είναι πολύ ωραία στην Πάτρα και ότι θα μπορώ να συνδυάσω και το διάβασμα αλλά και τη διασκέδαση».
Μαυρέττα Κτενά, ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας, με 18.500 μόρια: «Σήμερα (σ.σ. χθες) βγήκαν τα αποτελέσματα. Πέτυχα στη Σχολή Βιοϊατρικών Επιστημών Θεσσαλονίκης. Δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή, αλλά σίγουρα είναι μια πολύ καλή Σχολή και, θα έλεγα, με επαρκέστατη επαγγελματική αποκατάσταση. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη. Σίγουρα τώρα αρχίζουν τα καλύτερά μας χρόνια. Αυτά περιμέναμε. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά να έχουν περάσει εκεί που επιθυμούσαν γιατί ήταν μια σχετικά πολύ δύσκολη χρονιά».
Βασιλική Γαλάνη, ΓΕΛ Γαργαλιάνων, με 18.331 μόρια: «Πέρασα στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ήταν η πρώτη μου επιλογή, αυτό που ήθελα από την αρχή της χρονιάς. Είμαι πολύ χαρούμενη που πέτυχα το στόχο μου και εύχομαι η επιλογή μου αυτή μακροπρόθεσμα να με δικαιώσει. Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου σε όλη αυτή τη δύσκολη χρονιά».
Βασιλική Σκούντζου, ΓΕΛ Γαργαλιάνων, με 18.138 μόρια: «Πέρασα στη Νομική Θεσσαλονίκης. Είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Οι βάσεις ήταν οι αναμενόμενες και το περίμενα. Ήταν η πρώτη μου επιλογή. Επέλεξα αυτή τη σχολή γιατί μου άρεσε από μικρή. Φανταζόμουν τον εαυτό μου να αγορεύω στα δικαστήρια. Ανταμείφθηκαν οι προσπάθειες που έκανα τόσο καιρό».
Γιώργος Κορμάς, ΓΕΛ Φιλιατρών, με 17.318 μόρια: «Πέρασα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Είμαι ευτυχισμένος καθώς η σχολή αυτή ήταν η πρώτη μου επιλογή. Αυτό που με έκανε να την επιλέξω ήταν η επαγγελματική αποκατάσταση. Μου αρέσουν όμως και τα μαθήματα της Σχολής, όπως τα Μαθηματικά και η Φυσική. Νομίζω ότι έχει μέλλον σαν επάγγελμα. Η φοιτητική ζωή, από ό,τι έχω ακούσει, είναι ωραία στην Πάτρα και ανυπομονώ να τη ζήσω».
Μαρία Γεωργακοπουλού, ΓΕΛ Φιλιατρών, με 17.064 μόρια: «Πέρασα στο Χημικό Πάτρας. Το περίμενα σύμφωνα με τους υπολογισμούς που είχα κάνει. Ήταν μέσα στις πρώτες μου επιλογές και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Νομίζω ότι έχει πολλές διεξόδους και με ένα μεταπτυχιακό μπορείς να κυνηγήσεις τα όνειρά σου. Αυτό που με δυσκόλεψε τη χρονιά που πέρασε ήταν η κατάσταση με την πανδημία, αλλά πλέον φαντάζομαι ένα ευχάριστο μέλλον».  Ηλίας Γιαννόπουλος  tharros

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα