Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Νέα Ιωνία: Στο αυτόφωρο η 19χρονη που εγκατέλειψε το βρέφος

Αντιμέτωπη με το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο είναι η 19χρονη η οποία εγκατέλειψε το μόλις επτά ημερών βρέφος της στην είσοδο πολυκατοικίας στη Νέα Ιωνία.
Η 19χρονη παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο από το οποίο αναμένεται να ζητήσει και να λάβει προθεσμία ενώ έχει ζητηθεί η εξέτασή της από ψυχίατρο, προκειμένου να διαπιστωθεί η ψυχολογική της κατάσταση.
Οι αστυνομικοί εντόπισαν από κάμερες ασφαλείας τις κινήσεις της μητέρας, που ομολόγησε χθες την πράξη της. Η 19χρονη αρχικά προσήχθη και στη συνέχεια συνελήφθη.Οι αστυνομικοί εντόπισαν από κάμερες ασφαλείας τις κινήσεις της μητέρας, που, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ομολόγησε την πράξη της. Η 19χρονη αρχικά προσήχθη και στη συνέχεια συνελήφθη.
«Δεν ήξερα τι έκανα. Έχω επιλόχειο κατάθλιψη και για αυτό το λόγο έφτασα στο σημείο να εγκαταλείψω το παιδί μου. Μακάρι να μπορέσω να κρατήσω πάλι στην αγκαλιά μου το

μωράκι μου. Πραγματικά δεν ήξερα τι έκανα, συγχωρέστε με. Δεν θα έθετα ποτέ σε κίνδυνο τη ζωή του παιδιού μου αν καταλάβαινα τι έκανα», ανέφερε η 19χρονη μέσω του δικηγόρου της.     dikaiologitika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα