Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Συγκλονίζει η μητέρα της 14χρονης στη Σαντορίνη: Πήγαν την κόρη μου νεκρή στο νοσοκομείο (vid)

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία στην Σαντορίνη από τον ξαφνικό θάνατο ενός 14χρονου κοριτσιού. Το κορίτσι έφυγε απόγευμα από το σπίτι του για να πάει στα γενέθλια της κολλητής της από το σχολείο και… δεν γύρισε ποτέ.
Η μητέρα της 14χρονης, Κατερίνης, μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου και την εκπομπή «Μαζί σου» και τα λόγια της ραγίζουν καρδιές.
«Η κόρη μου έφυγε στις 18:00 από το σπίτι. Η φίλη της ήταν από το σχολείο. Ήταν η αγαπημένη της φίλη. Της είχα πει να γυρίσει στο σπίτι στις 22:00 με 22:15. Την κάλεσα στο τηλέφωνο 22:15 αλλά δεν μου απάντησε. Επέμεινα και στην τέταρτη φορά, με πήρε η φίλη της, το έπιασε και μου είπε "Η Κατερίνα είναι στην τουαλέτα". Είπα "μόλις βγει, να με πάρει". Μετά δεν με ξαναπήραν. Την ξαναπήρα εγώ 22:40, πάλι δεν το έπιαναν. Μου είπε η φίλη της ότι έγινε κάτι σοβαρό και λιποθύμησε η Κατερίνα. Ήταν δύο με δυόμιση ώρες λιπόθυμη», περιγράφει η μητέρα της.
Και συνεχίζει: «Μου είπαν ότι την είχαν βάλει να ξαπλώσει. Όπως έμαθα, την άφησαν να συνέλθει μόνη της και έφυγαν για να συνεχίσουν το πάρτι μέσα. Εμένα δεν με

ενημέρωσαν. Τα παιδιά έπιναν μόνα τους. Όπως μου είπαν, τα ποτά τα είχε πάει η κόρη μου. Στο σπίτι είχα ποτά γιατί ήταν η γιορτή του μπαμπά της αλλά εμείς δεν κάναμε γιορτή. Δεν λείπουν ποτά από το σπίτι μου».
Στο ερώτημα αν η μητέρα της 14χρονης είχε επισκεφθεί ποτέ το σπίτι που πήγε η κόρη της, η ίδια απαντά: «Δεν είχα πάει ποτέ σε αυτό το σπίτι. Μου είπαν να μην έρθω γιατί το σπίτι ήταν άνω κάτω. Μου είπαν να πάω στην πλατεία και το παιδί μου το είχε πάρει ο μπαμπάς της κοπέλας. Όταν πήγα στο νοσοκομείο, η κόρη μου ήταν νεκρή. Το είχαν πάει νεκρό στο νοσοκομείο. Μου είπε ο πατέρας της κοπέλας ότι "το παιδί μου το βρήκαν λιπόθυμο"».
Η οικογένεια της άτυχης κοπέλας, έκανε μήνυση κατά παντός υπευθύνου για να διερευνηθούν τα αίτια θανάτου της 14χρονης.
Αυτή την ώρα γίνεται η ιατροδικαστική εξέταση, στην οποία συμμετέχει ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Πειραιά Ηλίας Μπογιόκας και ο τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας Σωκράτης Τσαντίρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα