Αυτοκτόνησε 30χρονος αστυνομικός που υπηρετούσε σε μάχιμη υπηρεσία της Αθήνας. Ο αστυνομικός βρέθηκε απαγχονισμένος σήμερα το πρωί μέσα στο σπίτι του, στο Αιγάλεω 0 30χρονος άφησε σημείωμα ζητώντας συγγνώμη από τους συναδέλφους τους σε περίπτωση που είχε κάνει κάποιο λάθος στο παρελθόν. Τα αίτια που τον οδήγησαν σε αυτήν την αποτρόπαια πράξη παραμένουν άγνωστα.
Αδήλωτη εργασία: Μπαίνει στο μικροσκόπιο της Επιθεώρησης Εργασίας – Τα
πρόστιμα ανά παράβαση
-
Στην αδήλωτη εργασία επικεντρώνεται η Επιθεώρηση Εργασίας βάζοντας στο
στόχαστρο τους κλάδου παραγωγής που παρουσιάζουν αυξημένη
παραβατικότητα.Κατά το 202...
Πριν από 8 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα