Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

Γιάννης Μερκούρης: “Κύριε Λεβεντάκη είστε ψεύτης, υβριστής και συκοφάντης!”


Κύριε Λεβεντάκη είστε ψεύτης,υβριστής και συκοφάντης!
Σε αποστροφή της προεκλογικής σας ομιλίας στις 3-10-23 στην κεντρική πλατεία Κυπαρισσίας ισχυριστήκατε ότι εγώ ο ίδιος είχα παρέμβει και καταγγείλει την παράνομη σύνδεση ηλεκτρικής παροχής στο δίκτυο της ΔΕΔΔΗΕ(αν έχετε στοιχεία σας προκαλώ να τα δημοσιοποιήσετε) και τις παρεμβάσεις σας στη σιδηροδρομική γραμμή στο Σταθμό Κοπανακίου. 
Σας πληροφορώ ότι ουδέποτε προέβην σε οιαδήποτε γραπτή ή προφορική καταγγελία στη ΔΕΗ ή στο οικείο Αστυνομικό Τμήμα, παρότι νομιμοποιούμαι να το πράξω ως νομοταγής πολίτης, πολύ δε περισσότερο ως Δημοτικός Σύμβουλος.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας αναφέρομαι σε συνημμένη στην παρούσα απάντησή μου σχετική βεβαίωση από το Α.Τ. Τριφυλίας, η οποία μου χορηγήθηκε κατόπιν αιτήσεώς μου και από την οποία προκύπτει ότι ουδεμία εμπλοκή έχω. 
Είναι, λοιπόν, προφανές, κ. Λεβεντάκη, ότι οι αναφορές σας αυτές αποσκοπούν να πλήξουν τόσο εμένα ως πρόσωπο και υποψήφιο όσο και το συνδυασμό «ΤΡΙΦΥΛΙΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ», στον οποίο συμμετέχω και ο οποίος διεκδικεί με πολλές πιθανότητες και αξιώσεις τη Διοίκηση του Δήμου Τριφυλίας στις προσεχείς εκλογές. Πέραν δε του ότι είναι αναληθείς και συκοφαντικές αυτές, προδήλως, παραβιάζουν και τις αρχές του πολιτικού πολιτισμού, οι οποίες πρέπει να διέπουν την προεκλογική περίοδο και τις οποίες έχετε υποχρέωση ως πρώτος πολίτης του Δήμου να διαφυλάξετε.
Για όλα αυτά επιφυλάσσομαι να προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψής μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα