Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

Τριφυλία: Στους Γαργαλιάνους η πρώτη των πρώτων με 19.374 μόρια

Με 19.374 μόρια η Αλεξάνδρα Αναστασοπούλου, από το ΓΕΛ Γαργαλιάνων, είναι η πρώτη στα σχολεία της Τριφυλίας και μεταξύ των πρώτων σε ολόκληρη την Ελλάδα στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις!
Στο ΓΕΛ Φιλιατρών η Δήμητρα Καραμπάτσου συγκέντρωσε 17.804 μόρια, χάρις στην επιμονή της να κατακτήσει το όνειρό της δίνοντας ξανά εξετάσεις έπειτα από οκτώ χρόνια από την πρώτη της φορά! Αφού ξεκίνησε σπουδές Διαιτολογίας – Διατροφολογίας, συνειδητοποίησε ότι αυτό που ήθελε να κάνει ήταν να ασχοληθεί με την Ψυχολογία. Έτσι αποφάσισε να ξαναδώσει εξετάσεις και, πράγματι, έδωσε και πέτυχε το στόχο της!
Στο ΓΕΛ Κυπαρισσίας οι βαθμολογίες κυμάνθηκαν σε πολύ καλά επίπεδα, με το 50% των μαθητριών και μαθητών του να συγκεντρώνει περισσότερα από 15.000 μόρια! Ο Βασίλης Παπαγεωργίου συγκέντρωσε τα περισσότερα μόρια, 18.151, με το νεαρό και ταλαντούχο ποδοσφαιριστή (σ.σ. έχει παίξει στον ΑΟΚ, τους νεαρούς του Ολυμπιακού και την Εράνη) να

αποδεικνύει ότι με προγραμματισμό και μεθοδικότητα μπορούν να σημειωθούν επιτυχίες και στον αθλητισμό και στην παιδεία!
Σημαντικές επιτυχίες σημείωσε και το 1ο ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας. Ο Μαρίνος Καλής συγκέντρωσε 17.500 μόρια, ενώ περισσότερα από 17.000 μόρια συγκέντρωσαν, μεταξύ άλλων, ο Νεκτάριος Πιπιλής, ο Ρομίνο Ντέρκα, η Αλεξάνδρα Σπυροπούλου, η Κωνσταντίνα Παναγιωτοπούλου και η Σοφία Παππά.

Αλεξάνδρα Αναστασοπούλου, 19.374 μόρια, ΓΕΛ Γαργαλιάνων «Είμαι πολύ ευχαριστημένη και ενθουσιασμένη! Ανταμείφθηκε μια συνεχής προσπάθεια όλων των ετών και όχι μόνο της φετινής χρονιάς, καθώς απαιτείται συστηματικό διάβασμα όλα τα χρόνια. Για το μέλλον θέλει σκέψη. Έχω στο μυαλό μου την Ιατρική, αλλά είναι μια σημαντική απόφαση και θα ήθελα να το σκεφτώ λίγο ακόμη. Είμαι πολύ ευχαριστημένη, γιατί δεν περίμενα τόσο ψηλά».

Βασίλης Παπαγεωργίου, 18.151 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας «Είμαι πολύ ευχαριστημένος και ανακουφισμένος. Σίγουρα ήταν μια επίπονη χρονιά, αλλά νομίζω, με πίστη, πάνω απ’ όλα, στους στόχους μας, μπορούμε να πετύχουμε τα όνειρά μας!»

Αχιλλέας Παρασκευόπουλος, 18.095 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας «Είμαι ευχαριστημένος, είμαι χαρούμενος! Νιώθω πως όλοι οι κόποι μου, της χρονιάς, δεν πήγαν χαμένοι».

Ιωάννα Σπάλα, 18.030 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας
«Δεν το περίμενα, να πω την αλήθεια. Περίμενα γύρω στο 16 με 17, χωρίς πλάκα, γιατί φοβόμουν κυρίως για τα Αρχαία και την Έκθεση. Πήγα πάρα πολύ καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη φυσικά. Δεν έχω αποφασίσει ακριβώς τι θα δηλώσω για πρώτη επιλογή, αλλά μ’ αρέσει και η Δημοσιογραφία και Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών!».

Ζώης Σταθόπουλος, 17.921 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, γιατί δεν το περίμενα. Νόμιζα ότι στο μάθημα της Έκθεσης δεν τα είχα πάει τόσο καλά. Κατευθύνομαι προς τις Νομικές Σχολές! Αυτός ήταν κι ο στόχος μου δηλαδή, πολλά χρόνια τώρα. Είμαι πολύ χαρούμενος».

Δήμητρα Καραμπάτσου, 17.804 μόρια, ΓΕΛ Φιλιατρών
«Νιώθω ευτυχής! Κατάφερα αυτό που ο καθένας μπορεί να κατορθώσει, αν ακούσει την φωνή μέσα του και πιστέψει βαθιά στον εαυτό του. Ήταν ένα ταξίδι δύσκολο και τραχύ, σίγουρα όμως άξιζε τον κόπο! Η ομορφιά που αντίκρισα είναι ανυπολόγιστη! Είμαι ευγνώμων σε όσους ήταν δίπλα μου όλο αυτό το διάστημα! Άξιοι συνοδοιπόροι! Νιώθω πραγματικά τυχερή!».

Μαρία Μαγγανά, 16.914 μόρια, ΓΕΛ Φιλιατρών
«Είμαι πολύ χαρούμενη! Στόχος μου είναι η Αγγλική Φιλολογία! Τώρα περιμένω και τ’ Αγγλικά, για να δω στη συνέχεια. Μπορώ να πω ότι περίμενα λίγο παραπάνω, αλλά δεν απογοητεύτηκα. Η συνέχεια θα δείξει…».

Αιμιλία-Ηλιάννα Κίζηλη, 16.925 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας «Είμαι ευχαριστημένη! Έγραψα πολύ περισσότερο απ’ ό,τι περίμενα. Δικαιώθηκαν οι κόποι μου!».

Κατερίνα Αλεξανδροπούλου, 15.848 μόρια, ΓΕΛ Φιλιατρών «Είμαι πολύ χαρούμενη! Νιώθω υπερήφανη! Στόχος μου είναι η Φιλολογία! Θα προσπαθήσω να το πετύχω! Περίμενα, να πω την αλήθεια, πιο λίγο, αλλά, εντάξει, ήταν εύκολα τα θέματα και τα πήγα καλά!».

Του Ηλία Γιαννόπουλου  tharrosnews










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα