Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019

Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης στον ΔΕΔΔΗΕ

Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης στον ΔΕΔΔΗΕ είναι πλέον στη διάθεση των καταναλωτών. Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet) να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).
Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώριση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του αριθμού παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσο ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής ή εν γένει χρήστης της

παροχής κ.λπ.). Τα δεδομένα αυτά τα διαχειρίζεται ο ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR. Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για περαιτέρω ενέργειες.
Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση στον χρήστη, όπως συμβαίνει με την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο 11500 του ΔΕΔΔΗΕ, όπου υπάρχει χρέωση αναλόγως με το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, δηλαδή η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν.
Οι δηλώσεις βλάβης γίνονται στη διεύθυνση: https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html.  eleftheriaonline

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα