Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Πολύδωρας: Ισχυρή πιθανότητα να μην ψηφίσει τον ΕΝΦΙΑ – «δήμευση» το νομοσχέδιο


Πηνελόπη Γκάλιου
«Τι είδους οικονομική πολιτική είναι αυτή; και θέλετε εγώ να το ψηφίσω αυτό; Και η ιστορία μου; Ο πολισμός μου;»
Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα -με ισχυρότερο την καταψήφιση- άφησε ο βουλευτής της ΝΔ Βύρων Πολύδωρας σχετικά με τη στάση που θα κρατήσει στην ονομαστική ψηφοφορία για το φόρο ακινήτων (ΕΝΦΙΑ), χωρίς να ξεκαθαρίσει αν θα καταψηφίσει αν θα δηλώσει «παρών».
Ο κ. Πολύδωρας χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ως «δήμευση», και επικαλέστηκε το άρθρο 7 του Συντάγματος που όπως είπε απαγορεύει τη δήμευση. «Τι είδους οικονομική πολιτική είναι αυτή; και θέλετε εγώ να το ψηφίσω αυτό; Και η ιστορία μου; Ο πολιτισμός μου;» αναρωτήθηκε εκδηλώνοντας την πλήρη διαφωνία του με τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου. «Επικαλούμαι την κατάσταση της ανάγκης να μην σας πληρώσω, γιατί θα μου πεθάνει το παιδί, θα μού πεθάνει ο λαός. Την επικαλούμαι όπως ο Μεταξάς το 1938» κατέληξε στην τοποθέτησή του.
Μάλιστα, στην επιχειρηματολογία που λέει ότι αν δεν ψηφιστεί ο ενιαίος φόρος ακινήτων που θα βρεθούν τα ισοδύναμα, ο κ. Πολύδωρας αντέτεινε ότι τα ισοδύναμα μπορούν να βρεθούν στις off shore εταιρίες.
Πηγή:skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα