Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΟΤΑΝ Η ΛΟΓΙΚΗ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ , ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΙ....


γράφει ο Αλχημιστής

Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει... Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει... Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να ...σωθει... Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...
Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...
Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...Σε παρακαλω θεουλη μου βοηθησε την Ελλαδα μας να σωθει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα