Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Ενεργοποιήσεις

Χωρίς προβλήματα η πρώτη μέρα
Ξεκίνησαν χθες στα γραφεία της ΕΑΣ στην Καλαμάτα και στα υποκαταστήματά της ανά τη Μεσσηνία οι ενεργοποιήσεις των δικαιωμάτων από τους παραγωγούς για την Ενιαία Ενίσχυση του 2010.
Από την πλευρά του, ο διευθυντής Επιδοτήσεων της ΕΑΣ Μεσσηνίας Κώστας Πέτροβας παρατήρησε ότι η πρώτη μέρα των ενεργοποιήσεων εξελίχθηκε χωρίς προβλήματα. Όσο για τις τιμές, απάντησε ότι δεν τις βγάζει η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών, αλλά στέλνονται από την ΠΑΣΕΓΕΣ σε συνεννόηση με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.
«Εντάξει, εξυπηρετήθηκα χωρίς κανένα πρόβλημα», μας είπε ο κ. Δημήτρης Τζαβέλας, τον οποίο συναντήσαμε στην έξοδο. Είχε μόλις κάνει ενεργοποίηση εκ μέρους του πατέρα του, που είναι συνταξιούχος του ΟΓΑ. «Ο πατέρας μου ανήκει σε εκείνους για τους οποίους θα πληρώσει το κράτος το κόστος της ενεργοποίησης, αλλά, έτσι όπως γίνεται η διαδικασία, τους ταλαιπωρούν τους αγρότες. Τους καλούν να πληρώσουν τώρα οι ίδιοι και λένε ότι θα τους βάλουν μετά τα χρήματα στην τράπεζα. Θα έπρεπε αυτά να τα κανονίζουν μεταξύ τους οι Ενώσεις με το κράτος και να μην ταλαιπωρείται ο αγρότης» πρόσθεσε ο κ. Τζαβέλας.
Για να πάρει πληροφορίες σχετικά με την ενεργοποίηση απευθύνθηκε χθες στην Ένωση η κα Μαρία, ώστε να προχωρήσει στη διαδικασία, ενώ ο παραγωγός Κωνσταντίνος Αλεβίζος σημείωσε: «Εξυπηρετήθηκα. Εγώ, βέβαια, δεν είμαι κατά κύριο επάγγελμα αγρότης, είμαι από εκείνους που πληρώνουν».
Και η κα Βούλα Παναγοπούλου: «Εντάξει, ξεμπέρδεψα αμέσως, άλλωστε δεν είχε πολύ κόσμο, είναι και πρώτη μέρα σήμερα». Ως κατά κύριο επάγγελμα αγρότισσα, την ενεργοποίησή της θα πληρώσει το κράτος. «Δεν είμαι και τόσο μεγάλη παραγωγός, μη φανταστείς τρελά πράγματα. Εδώ, βέβαια, πληρώνουμε όλοι, απλώς, όσοι δικαιούνται κάλυψη από το κράτος, θα εισπράξουν τα λεφτά μετά».
Παράπονα εξέφρασε ο κ. Παναγιώτης Τσικούρης για την αύξηση στην τιμή: «Εξυπηρετήθηκα αμέσως από την Ένωση, αλλά αυτό που ρωτάω να μάθω είναι, γιατί πέρυσι πλήρωσα 18 ευρώ και φέτος πληρώνω 66, χωρίς να έχει αλλάξει κάτι στο εισόδημά μου. Γιατί αυτή η διαφορά; Μου είπαν ότι αυτή την κατάσταση τιμών τούς έστειλαν από πάνω, αλλά δε μου το αιτιολογούν». Της Μαρίας Νίκα
Πηγή: ΘΑΡΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα