ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σχετικά με το Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία
Η Π.Α.Σ.Κ. εκπαιδευτικών Π.Ε., εκφράζει την κατηγορηματική της αντίθεση στις διατάξεις του Πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία, που είδαν το φως της δημοσιότητας το Σαββατοκύριακο, μέσω του τύπου. Είναι πέρα για πέρα αντιδεοντολογικό να δημοσιεύεται το Πολυνομοσχέδιο στον τύπο, πριν αυτό δοθεί στους φορείς της Εκπαίδευσης, όπως είχε δεσμευθεί η Υπουργός Παιδείας.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ,όχι μόνο δεν έκανε αποδεκτή καμία από τις προτάσεις που ο κλάδος κατέθεσε στη συνάντηση της 15ης του Απρίλη, αλλά άλλαξε προς το χειρότερο συγκεκριμένες διατάξεις του πολυνομοσχεδίου.
Ως παράταξη είχαμε τονίσει από τις 12 του Νοέμβρη 2009 ότι το σύστημα διορισμού στην Π. Ε. ( 60% ΑΣΕΠ – 40% ενιαίος πίνακας ) είναι αντικειμενικό – αδιάβλητο και γι΄ αυτό αδιαπραγμάτευτο. Η τιμωρητική, τριετής, παραμονή του νεοδιόριστου στην οργανική του θέση , ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού όπως εισάγεται , η παραμονή όλων των εκπαιδευτικών επί διετία στην οργανική τους θέση , προκειμένου να θεμελιώσουν δικαίωμα μετάθεσης κ.λ.π είναι διατάξεις που μας βρίσκουν κατηγορηματικά αντίθετους.
Είναι απορίας άξιο για ποιο λόγο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αποφάσισε τη σύγκρουση με τον εκπαιδευτικό κόσμο (είναι πρωτοφανές το κλίμα θυμού, οργής και αγανάκτησης που επικρατεί στα Σχολεία) τη στιγμή που οι περισσότερες από τις διατάξεις του Πολυνομοσχεδίου υπήρχαν στο ν. 2525/97 και καταργήθηκαν ύστερα από αγώνες του κλάδου.
Η Π.Α.Σ.Κ. Εκπαιδευτικών Π.Ε. δηλώνει πως, όπως έπραξε και στο παρελθόν έτσι και τώρα, θα είναι στην πρωτοπορία των αγώνων του κλάδου για να μην ψηφιστούν αυτές οι ρυθμίσεις.
- Καλούμε όλους τους συναδέλφους να πάρουν μαζικά μέρος στις απεργιακές κινητοποιήσεις και στα συλλαλητήρια της 27ης του Απρίλη, της 1ης του Μάη και της 4η του Μάη.
- Καλούμε, επίσης, τους συναδέλφους μόνιμους, αναπληρωτές και ωρομισθίους να πάρουν μαζικά μέρος στις Γ.Σ. που γίνονται αυτό το διάστημα για τη συνέχιση των αγώνων του κλάδου.
Αθήνα 26 Απρίλη 2010
Από την Π.Α.Σ.Κ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα