Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Οι αριστεύσαντες των Πανελλαδικών στα Λύκεια της Τριφυλίας

Μπορεί να κουράστηκαν... αλλά τα κατάφεραν. Ο λόγος για τους αποφοίτους των λυκείων της Τριφυλίας που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και ρίχτηκαν στη μάχη των πανελλαδικών εξετάσεων.
Οι αριστεύσαντες των Πανελλαδικών στα Λύκεια της Τριφυλίας (φωτογραφίες)
Οι βαθμολογίες που ανακοινώθηκαν χτες, έκαναν πολλούς να χαμογελάσουν με ανακούφιση και τους έδωσαν την απαιτούμενη ώθηση για να αρχίσουν το... πακετάρισμα για τη νέα τους ζωή!

ΛΥΚΕΙΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

Συνεχίστηκαν για ακόμη μια χρονιά οι επιτυχίες από το Γενικό Λύκειο Κυπαρισσίας και οι υψηλές επιδόσεις των μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος που συγκέντρωσε 19.329 μόρια και πλέον ο μοναδικός του προβληματισμός είναι ποια Ιατρική σχολή να διαλέξει. Ο Γιάννης, που... χτύπησε ταβάνι με έναν από τους υψηλότερους βαθμούς προφανώς και σε επίπεδο νομού, σημείωσε: «Αισθάνομαι δικαιωμένος. Δεν το περίμενα περίμενα ότι θα ήμουν πιο κάτω. Ημουν πιο συγκρατημένος αλλά πλέον είμαι πολύ ικανοποιημένος. Στο ξεκίνημα της χρονιάς ήταν δύσκολα τα πράγματα, αλλά όσο προχωράς γίνεται πιο εύκολο». Αναφορικά με τη σχολή που θα προτιμήσει τόνισε ότι ακόμη δεν έχει αποφασίσει και είναι μεταξύ Ιατρικής και Οδοντιατρικής.
Αρκετοί είναι ακόμη οι μαθητές που κατάφεραν να συγκεντρώσουν υψηλές βαθμολογίες και πλέον κάνουν όνειρα για το μέλλον τους.
Ο Γιώργος Παναγόπουλος με 18.249 μόρια στη θεωρητική κατεύθυνση τόνισε: «Αυτή τη
στιγμή είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Ο στόχος μου ήταν η Νομική. Πιστεύω ότι τα έχω καταφέρει, αν όχι Αθήνα, η Θεσσαλονίκη νομίζω ότι είναι εφικτή. Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους τους άλλους υποψήφιους και ιδιαίτερα στα παιδιά του σχολείου μας. Εχει γίνει μια άψογη δουλειά, και η συνεργασία καθηγητών - μαθητών πιστεύω ότι ήταν πάρα πολύ καλή. Ελπίζω και τα παιδιά σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα να καταφέρουν να υλοποιήσουν τα όνειρά τους και να είναι αυτές οι πανελλαδικές, αυτή η χρονιά η οποία θα αναδείξει ικανούς επιστήμονες σε όλα τα πεδία».

Ο Γιάννης Κουτσογιάννης με 17.000 μόρια στο πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών και 17.100 στο πεδίο των παιδαγωγικών δήλωσε: «Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου, όχι όμως απόλυτα. Ο στόχος μου ήταν η Νομική, αλλά ήθελε γύρω στα 500 μόρια τουλάχιστον παραπάνω. Αυτό που έχω να επισημάνω είναι ότι η συνεργασία με το σχολείο μας ήταν άριστη. Κλείνει εδώ ένας κύκλος και ανοίγει ένας νέος».

Η Ευγενία Μελά με 18.158 μόρια τόνισε: «Ικανοποιητικά είναι τα μόρια που συγκέντρωσα. Ηθελα Επιστήμες Υγείας. Δεν ξέρω αν με δεδομένη την πτώση θα τα καταφέρω, πιστεύω ότι καλά θα πάνε όλα».

Η Μαρία Ελένη Τουρκογιάννη με 17.869 μόρια ανέφερε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένη και προσανατολίζομαι προς τη Νομική, που, καλώς εχόντων των πραγμάτων, την έχω πετύχει. Η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερα δύσκολη, αλλά με θάρρος και πείσμα τα καταφέραμε. Καλή συνέχεια σε όλα τα παιδιά».

«Σήμερα κλείνει για τους μαθητές μας ένας κύκλος της μαθητικής τους ζωής και ανοίγουν πανιά για το ταξίδι που ονειρεύτηκαν. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την επιτυχία τους και τους ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία».

Αυτό σημείωσε η Αικατερίνη Ντρούλια, τακτικό μέλος της λυκειακής επιτροπής των πανελλαδικών εξετάσεων από το Γενικό Λύκειο Κυπαρισσίας. Μεταφέροντας δε το μήνυμα του διευθυντή του σχολείου, Ευάγγελου Αντωνόπουλου, τόνισε:

«Εκφράζουμε τα θερμά και ειλικρινή μας συγχαρητήρια σε όλους τους νέους και τις νέες για τις άριστες βαθμολογίες τους στις πανελλαδικές εξετάσεις. Οι κοπιαστικές προσπάθειες πολλών χρόνων, σήμερα αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η επιτυχία αυτή είναι συνάρτηση της πολύ καλής συνεργασίας που όλα αυτά τα χρόνια έχουν αναπτύξει η διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας με τους μαθητές και τους γονείς τους.

Στις δυσκολίες που διανύει σήμερα η χώρα, αντλούμε δύναμη, ελπίδα και αισιοδοξία από τις διακρίσεις αυτές των παιδιών μας, ενώ έχουμε ανάγκη τις γνώσεις και τις ιδέες τους, για το μέλλον του τόπου. Η παιδεία είναι και θα είναι στυλοβάτης της ανόρθωσης και της ανάταξης της πατρίδας μας, είμαστε σίγουροι για αυτό».

Η Αικατερίνη Γαλάνη, οικονομολόγος του σχολείου, επισήμανε ότι το 35% των μαθητών του σχολείου έγραψε πάνω από 15.000 μόρια, ενώ το 85% πάνω από 10.000 μόρια.

ΛΥΚΕΙΟ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ

Στο Γενικό Λύκειο Γαργαλιάνων ο Κωνσταντίνος Στυλιανός Νικολακόπουλος που συγκέντρωσε 18.199 μόρια σημείωσε: «Για τα μαθήματα του προσανατολισμού είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Στην έκθεση που υπάρχει απροσδιοριστία πήρα χαμηλότερα από όσο υπολόγιζα. Αρχικά στόχευα σε Ιατρικές-Φαρμακευτικές και Οδοντιατρικές σχολές. Αυτό μπορώ να το πετύχω αν πέσουν οι βάσεις».

Ο Παναγιώτης Αργυρόπουλος με 18.262 μόρια επισήμανε: «Ηθελα Οδοντιατρική. Με τα περυσινά δεδομένα δεν την πιάνω για δεύτερη χρονιά, ελπίζω όμως να πέσουν οι βάσεις, όπως ακούγεται, και να πιάσω Φαρμακευτική που ήταν και ο επόμενος στόχος. Περίμενα λίγο παραπάνω, αλλά είμαι ικανοποιημένος».

Η Βασιλική Τεριζάκη με 17.228 μόρια μας είπε: «Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από την επίδοσή μου στις εξετάσεις. Πρώτη μου επιλογή ήταν η Φαρμακευτική, όμως πιάνω τη δεύτερη επιλογή μου που είναι το Χημικό».

Ο Σοφιανός Λίτσας με 13.200 μόρια τόνισε: «Είμαι αρκετά ικανοποιημένος εκτός από την Εκθεση που περίμενα παραπάνω. Σκέφτομαι για σχολές Μηχανολόγων Μηχανικών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω, ανάλογα και με το πού θα κυμανθούν οι βάσεις».

ΛΥΚΕΙΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ

Στο Γενικό Λύκειο Φιλιατρών ο Αντώνης Μυλωνάς με 18.068 μόρια σημείωσε πως έδωσε για δεύτερη χρονιά και ανέφερε: «Στόχος μου είναι να περάσω στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στη Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ή Χημικών Μηχανικών. Πιστεύω ότι θα καταφέρω να τις πιάσω οπότε είμαι στις πρώτες μου επιλογές. Είμαι ικανοποιημένος».

Ο Σωτήρης Αποστολόπουλος με 18.886 μόρια μας είπε: «Αισθάνομαι χαρούμενος και είμαι ικανοποιημένος με τους βαθμούς μου. Σκέφτομαι να πάω Ιατρική Πάτρας. Αρχικά ήθελα Βιολογία, αλλά δεν πίστευα ότι θα γράψω τόσο καλά. Νομίζω ότι οι εξετάσεις δεν ήταν τόσο δύσκολες».

Η Αφροδίτη Τριαντοπούλου με 18.151 μόρια τόνισε: «Δεν πίστευα ποτέ ότι θα έγραφα τόσο καλά. Είμαι χαρούμενη και περήφανη, καθώς είναι το αποτέλεσμα κόπων πολλών χρόνων. Ακόμη δεν έχω αποφασίσει ποια σχολή θα διαλέξω, αλλά προσανατολίζομαι στο Πολυτεχνείο και στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών».

Η Γεωργία Καλογεροπούλου με 18.297 μόρια ανέφερε: «Εγραψα καλά και δεν περίμενα ότι θα έγραφα τόσο, ήταν όμως μια καλή χρονιά και οι κόποι μας ανταμείφθηκαν. Σκέφτομαι για Νομική... και θα δούμε!».

Ο Χρήστος Φωτόπουλος με 18.199 μόρια μας είπε: «Πήγα σχετικά καλά, έδινα για δεύτερη φορά. Φαρμακευτική είναι ο στόχος μου - και ελπίζω σε μια μικρή πτώση για να την πιάσω. Τα θέματα ήταν απαιτητικά αλλά δεν ήταν άλυτα, είχαν απλώς τις δυσκολίες τους».

Κ.Μπ.

• Oι υποψήφιοι μπορούν να υπολογίζουν τα μόρια που προκύπτουν από τη βαθμολογία τους στη διεύθυνση https://markcalc.it.minedu.gov.gr/. Από την Πέμπτη 6 ως και την Παρασκευή 14 Ιουλίου όλοι οι υποψήφιοι θα μπορούν να οριστικοποιήσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr (επιλέγοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ). Η προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα