Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

''Ψευδή και συκοφαντικά...'' - Σκληρή απάντηση από την Β. Αντωνοπούλου


Σε σκληρή απάντηση προχώρησε με αφορμή τα όσα καταγράφηκαν στο ''Έθνος της Κυριακής'' όπου αναφορά γινόταν και στο δικό της όνομα πως ελέγχεται από το ΣΔΟΕ Πελοποννήσου, η πρώην Νομαρχιακή Σύμβουλος Βάσω Αντωνοπούλου. Χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της σημειώνεται:''Στην 8ετή μου θητεία στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, ουδέποτε κατείχα θέση εξουσίας.

Ως σύμβουλος της αντιπολίτευσης δεν διαχειρίστηκα χρήματα, ούτε πήρα αποφάσεις για αναθέσεις έργων.
Σαν Δημόσιος Υπάλληλος δεν είναι δυνατόν να φοροδιαφύγω, διότι τα εισοδήματά μου είναι συγκεκριμένα και έχουν δηλωθεί στην φορολογική μου δήλωση.
Η καταγγελία είναι ανυπόστατη, ψευδής και σκοπό έχει τόσο την συκοφάντηση τη δική μου, όσο και της οικογένειάς μου.
Διαψεύδω κατηγορηματικά τα όσα αναφέρονται στα έντυπα που αναγράφουν το όνομά μου και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου, για την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψης εμού και της οικογένειάς μου.

Βασιλική Αντωνοπούλου
πρώην Νομαρχιακή Σύμβουλος Μεσσηνίας''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα