Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Βαρουφάκης: Πλάνο κωλοτούμπας δεν υπάρχει, ας γίνει Αρμαγεδδών

«Δεν υπάρχει plan B, ας γίνει Αρμαγεδδών, είπε ο Γιάννης Βαρουφάκης στην ανταποκρίτρια του Guardian στην Αθήνα, σύμφωνα με όσα γράφει η ίδια στην εφημερίδα.
Βαρουφάκης: Πλάνο κωλοτούμπας δεν υπάρχει, ας γίνει Αρμαγεδδών«Όταν ρώτησα τον Βαρουφάκη αν έχει κάποιο σχέδιο Β, απάντησε: «Συνεχώς ακούμε ότι αν δεν υπογράψετε θα γίνει Αρμαγεδδών. Η απάντησή μου είναι: ας γίνει! Δεν υπάρχει πλάνο κωλοτούμπας. Αυτό είναι το δικό μου σχέδιο Β"», γράφει η δημοσιογράφος. Κι αν τελικά έρθει η καταστροφή, τι θα γίνει τότε, ρωτά η Helena Smith: «Αυτό είναι σαν να με ρωτάτε τι θα γίνει αν κομήτης χτυπήσει τη Γη. Δεν έχω ιδέα. Καμία»!, απαντά ο κ. Βαρουφάκης. «Τώρα έχουμε χάσει τα πάντα», τονίζει, «γι' αυτό μπορούμε να μιλήσουμε λέγοντας αλήθειες, και είναι ώρα να το κάνουμε αυτό». «Το πρόγραμμα διάσωσης το 2010 δεν ήταν για την Ελλάδα, ήταν για την διάσωση των γερμανικών και των γαλλικών τραπεζών. Το κοινό στη Γερμανία παραπλανήθηκε πιστεύοντας πως τα χρήματα πήγαν στους Έλληνες, το ελληνικό κοινό παραπλανήθηκε πιστεύοντας πως αυτό ήταν η σωτηρία μας», σημειώνει ο Γιάννης Βαρουφάκης.

Η δημοσιογράφος αναφέρει επίσης ότι ρώτησε τον υπουργό Οικονομικών: «Καθώς αποτελεί μέρος της Ευρωζώνης, η μοίρα της χώρας σας επηρεάζει αναπόδραστα την παγκόσμια οικονομία. Είναι αυτό κάτι που σας τρομάζει;» Ο Γιάνης Βαρουφάκης απάντησε σύμφωνα με την ίδια: «Εαν δεν ήμουν τρομαγμένος, θα ήμουν τρομερά επικίνδυνος». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα