Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Γιάνης Βαρουφάκης: «Αν δεν ήμουν τρομαγμένος, θα ήμουν απίστευτα επικίνδυνος»


«Αν δεν ήμουν τρομαγμένος, θα ήμουν απίστευτα επικίνδυνος». Αυτό δηλώνει ο υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, σε συνέντευξή του στην ανταποκρίτρια του Guardian στην Αθήνα, Helena Smith.

«Καθώς ο πολιτικός είναι επιφορτισμένος με τη διάσωση της Ελλάδας σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία, το τι πιστεύει ο - ξυρισμένος γουλί – οικονομολόγος, πως συμπεριφέρεται και το τι λέει έχουν επιπτώσεις», σημειώνει η Smith.

«Καθώς αποτελεί μέρος της Ευρωζώνης, η μοίρα της χώρας του επηρεάζει αναπόδραστα την παγκόσμια οικονομία. Είναι αυτό κάτι που τον τρομάζει;», αναρωτιέται η ανταποκρίτρια του Guardian.

«Λιγάκι», απαντά ο Γιάνης Βαρουφάκης. «Αν δεν ήμουν τρομαγμένος, θα ήμουν απίστευτα επικίνδυνος».

Το δημοσίευμα του Guardian αναφέρεται εκτενώς στο παρουσιαστικό του Έλληνα υπουργού Οικονομικών. «Είναι μυώδης, σε φόρμα, όπως ακριβώς φαίνεται στην κάμερα», αναφέρεται χαρακτηριστικά.


«Στα 53 του, ο Βαρουφάκης θεωρεί ότι ακόμα «αντιλαμβάνεται τον κόσμο καλύτερα», ως αποτέλεσμα της μελέτης του Μαρξ. Ωστόσο δεν θεωρεί πλέον τον εαυτό του αδιάλλακτο αριστερό, ό,τι κι αν νομίζουν οι συνομιλητές του.

»Μάλλον, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι ένας ελευθεριακός ή αιρετικός Μαρξιστής. Για τον καπιταλισμό, λέει ότι είναι ένα σύστημα που παράγει μαζικό πλούτο αλλά και μαζική φτώχεια. ‘’Δεν πιστεύω ότι μπορείς να αντιληφθείς τον καπιταλισμό αν δεν κατανοήσεις τις αντιφάσεις του και αν δεν αναρωτηθείς ο ίδιος αν ο καπιταλισμός αποτελεί μία φυσική κατάσταση. Δεν πιστεύω ότι είναι. Γι΄αυτό είμαι αριστερός’’, λέει ο Γιάνης Βαρουφάκης».

«Όταν ρώτησα τον Βαρουφάκη αν έχει κάποιο σχέδιο Β, απάντησε: ‘’Συνεχώς ακούμε ότι αν δεν υπογράψετε θα γίνει Αρμαγεδδών. Η απάντησή μου είναι, ας γίνει! Δεν υπάρχει πλάνο κωλοτούμπας. Αυτό είναι το σχέδιο Β μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα