Το θέμα απασχολεί με τα κοινόχρηστα ποδήλατα στην Καλαμάτα απασχολεί τη Δημοτική Αρχή "φιλολογικά" εδώ και κάποια χρόνια. Όταν… ανακάλυψε ότι δεν διαθέτει τον απαραίτητο μηχανισμό ελέγχου έβαλε την πρόταση στο συρτάρι. Το τελευταίο διάστημα την έβγαλε και πάλι στην επικαιρότητα με άλλη μορφή.
Έτσι, επειδή υπάρχουν, όπως ισχυρίζεται, αιτήματα από διάφορες εταιρείες, ζήτησε από το Δημοτικό Συμβούλιο, στην προχθεσινή συνεδρίαση, να προχωρήσει η διαδικασία δημοπράτησης για 7 σημεία, στα οποία θα είναι δυνατόν να εγκατασταθούν κοινόχρηστα ποδήλατα. Η διαχείριση των ποδηλάτων θα γίνεται από εταιρεία, με το σύστημα των καρτών, δηλαδή τα ποδήλατα θα είναι ενοικιαζόμενα.
Η πόλη της Καλαμάτας είναι μία επίπεδη πόλη και προσφέρεται για τη χρήση του ποδηλάτου. Εκτός από τον υπάρχοντα ποδηλατόδρομο, που θα εκσυγχρονισθεί, την ερχόμενη Δευτέρα ξεκινά η διαδικασία κατασκευής του μεγάλου δυτικού ποδηλατόδρομου από το κέντρο μέχρι τη μαρίνα και το λιμάνι.
Στη συνέχεια, θα γίνει ο ποδηλατόδρομος από τη Νέδοντος προς την οδό Πλαστήρα και προς το ποτάμι του Άρι, όπου ήδη έχει κατασκευασθεί παραποτάμιος ποδηλατόδρομος μήκους ενός χιλιομέτρου. Οι θέσεις, σύμφωνα με την εισήγηση που εγκρίθηκε, στις οποίες είναι δυνατόν να τοποθετηθούν ενοικιαζόμενα ποδήλατα είναι οι εξής:
νότια της Κεντρικής Αγοράς Καλαμάτας, έναντι του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννη
πλησίον της κεντρικής εισόδου του κλειστού γυμναστηρίου «Τέντα», για την εξυπηρέτηση και των αναγκών των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
στο νότιο τμήμα της οδού 23ης Μαρτίου, έναντι της ομώνυμης πλατείας
στην Πλατεία Δημαρχείου έναντι του ιστορικού Δημαρχείου
σε κατάλληλο χώρο στο δυτικό πεζοδρόμιο της οδού Αριστομένους, νοτίως της οδού Ξενοφώντος
σε κατάλληλο χώρο στη χερσαία ζώνη λιμένα και στη συμβολή των οδών Μαιζώνος και Ναυαρίνου
σε χώρο νοτίως της πλατείας Ιερού Ναού Αναστάσεως, στο νότιο πεζοδρόμιο της οδού Ναυαρίνου.Α.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα