Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023

«Σύντομα» στον στρατό ο Στέφανος Κασσελάκης: Δηλώνει ενθουσιασμένος - Πού θα ήθελε να υπηρετήσει


«Σύντομα» θα ξεκινήσει τη θητεία του στον Ελληνικό Στρατό ο Στέφανος Κασσελάκης, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη ως πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Μάλιστα, δηλώνει ενθουσιασμένος που θα υπηρετήσει την Ελλάδα.
Ειδικότερα, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, είπε αρχικά: «Εννοείται πως θα πάω και είναι τιμή μου που θα πάω. Είναι τιμή μου να μπορώ να επιστρέφω στην πατρίδα μου και να την υπηρετώ. Δεν ξέρετε πόσο δύσκολο είναι για πολλούς από εμάς τους απόδημους να επιστρέψουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος. Θα πάω σύντομα. Εφόσον συνεδριάσουν τα όργανα και μπούνε τα πράγματα σε μία σειρά».
Ο κ. Κασσελάκης εξέφρασε και την προτίμησή του σχετικά με το πού θα ήθελε να υπηρετήσει, λέγοντας: «Ξέρω ότι δεν πρόκειται να επιλέξω εγώ τη μονάδα που θα ξάνω τη θητεία μου, αλλά θα ήθελα σε ακριτικό νησί ή στην παραμεθόριο. Θα ήθελα να είμαι στην αρχή της χώρας μας».

«Είμαι ενθουσιασμένος για τη μελλοντική μου στρατιωτική θητεία», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα