Ξεκίνησε από χθες η καταβολή από την ΕΑΣ Μεσσηνίας του ΦΠΑ στους αγρότες του νομού.
Σύμφωνα με πληροφορίες το ποσό που θα διατεθεί ανέρχεται σε 6 εκατομμύρια ευρώ.
Αρκετοί αγρότες προσήλθαν στα κατα τόπους καταστήματα της ΕΑΣ τόσο στην Καλαμάτα όσο και στις άλλες περιοχές για να πάρουν την επιστροφή του Φόρου.Πολλοι ήταν ικανοποιημένοι από το κάτι παραπάνω λόγω αλλαγής του συντελεστή ΦΠΑ από το 7 στο 11%.
Πηγή: Φιλιατρά News
Σκάνδαλα: Σε δέκα ημέρες όσα γίνονται σε μια κυβέρνηση σε έναν χρόνο!
-
Η αλήθεια είναι πως, και μετά τις κατηγορίες κατά του Δημήτρη Αβραμόπουλου,
μέσα σε δέκα ημέρες συνέβησαν στην κυβέρνηση Μητσοτάκη όσα δεν συνέβαιναν
σε μι...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα