ΟΧΙ στην ενωση των φιλιατρων με τους γαργαλιάνους.
Καμμία ιστορική ή άλλη αναγκαιότητα δεν συνηγορεί υπέρ της συνένωσης των φιλιατρών με τους γαργαλιάνους.....εκτός ίσως απο κάποια άνομα συμφέροντα.... που έχουν να κάνουν με το νερό.......με το ΦΡΑΓΜΑ,,,,, και οτι και να πούμε εμείς ....ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΛΕΞΗ......... .
Σκάνδαλα: Σε δέκα ημέρες όσα γίνονται σε μια κυβέρνηση σε έναν χρόνο!
-
Η αλήθεια είναι πως, και μετά τις κατηγορίες κατά του Δημήτρη Αβραμόπουλου,
μέσα σε δέκα ημέρες συνέβησαν στην κυβέρνηση Μητσοτάκη όσα δεν συνέβαιναν
σε μι...
Πριν από 3 ώρες
ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ!!!!!!ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΥΑΛΟ, ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΣ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣ!!!!!!
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ, ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ!!!!!!!!