Παρατηρώντας τη χθεσινή προσυνεδριακή διάσκεψη της Νέας Δημοκρατίας, διαπιστώνει κανείς, πως ένα κόμμα που συμπεριφέρθηκε μόλις πρόσφατα σαν άκρως αναξιόπιστη κυβέρνηση, μπορεί μετά ένα μικρό διάλειμμα να επαναλάβει τον κακό εαυτό του ,αυτή τη φορά σαν αξιωματική αντιπολίτευση.
Πάντως βλέποντας στην πρώτη γραμμή τα γνωστά και πρόσφατα "δοκιμασμένα" στελέχη είναι δύσκολο να μην αναρωτηθείς για το τι θα συνέβαινε σήμερα αν εξακολουθούσαν να κυβερνούν
Σκάνδαλα: Σε δέκα ημέρες όσα γίνονται σε μια κυβέρνηση σε έναν χρόνο!
-
Η αλήθεια είναι πως, και μετά τις κατηγορίες κατά του Δημήτρη Αβραμόπουλου,
μέσα σε δέκα ημέρες συνέβησαν στην κυβέρνηση Μητσοτάκη όσα δεν συνέβαιναν
σε μι...
Πριν από 3 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα