Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Εμπαίζει το ΙΚΑ τους ασφαλισμένους

ImageΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΕΜΒΟΛΙΩΝ!
Κωμικοτραγικές καταστάσεις ζουν οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ, όσον αφορά στην ιατροφαρμακευτική τους περίθαλψη, ενώ στην υγειονομική μονάδα της Καλαμάτας τα πράγματα βαίνουν προς το χειρότερο. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το Τμήμα Εμβολίων, που υπολειτουργούσε με μία μαία αφού συνταξιοδοτήθηκε η επισκέπτρια υγείας, έκλεισε τελείως και στην πόρτα του ιατρείου η ανακοίνωση γράφει: «Εμβόλια δε γίνονται». Το ορθοδοντικό παραμένει κλειστό, ενώ στο ακτινολογικό εργάζεται ένας μόνο ακτινολόγος, πράγμα που σημαίνει ότι, εάν πάρει άδεια ή χρειαστεί να λείψει, το τμήμα κλείνει.
Εν τω μεταξύ, εδώ και μέρες το υπουργείο Υγείας καλεί τους ασφαλισμένους του ΙΚΑ να απευθύνονται και σε ιδιώτες γιατρούς του ΟΠΑΔ και του ΟΑΕΕ χωρίς να πληρώνουν.


Οι ασφαλισμένοι, όμως, δεν ξέρουν σε ποιους γιατρούς να απευθυνθούν, γιατί άλλοι δέχονται ασθενείς του ΙΚΑ με το νέο καθεστώς και άλλοι ζητούν από τους ανθρώπους να πληρώσουν κανονική επίσκεψη και να πάρουν στη συνέχεια από το ΙΚΑ το ποσό που δικαιολογεί το ταμείο, δηλαδή ό,τι γινόταν και παλιά. Για το θέμα μιλήσαμε χθες με ασφαλισμένους που συναντήσαμε στο ΙΚΑ Καλαμάτας.
Γιώργος Τζεμόπουλος
«Δεν πολυπάμε σε γιατρούς, προσπαθούμε να τους κόψουμε»
«Δεν έχω πάει ακόμη σε ιδιώτη γιατρό, ούτε σχεδιάζω να πάω, εκτός εάν βρεθώ σε μεγάλη ανάγκη. Άμα πρέπει να πας στο γιατρό και σου κλείνουν ραντεβού για μετά από ένα μήνα, τι θα κάνεις; Και αν ο γιατρός έξω δε με δέχεται δωρεάν, αναγκαστικά θα πληρώσω. Το παιδί, άμα τύχει κάτι έκτακτο, θα το πάμε στο νοσοκομείο, εμείς οι μεγαλύτεροι δεν πολυπάμε σε γιατρούς, προσπαθούμε να τους κόψουμε».
Σταυρούλα Μαργαρίτη
«Κλείνεις ραντεβού για δύο μήνες μετά»
«Στο ΙΚΑ κλείνεις ραντεβού για δύο μήνες μετά. Θέλεις παθολόγο και σου λένε έλα μετά από ένα μήνα. Είχαμε ραντεβού να περάσει η μητέρα μου από επιτροπή, που ήταν κλινήρης, για να πάρουμε κάποια παραπάνω χρήματα για νοσοκόμα και μου είπαν μετά από 4 μήνες. Η γυναίκα απεβίωσε και μου ξανάστειλαν τώρα χαρτί, αφού είναι 7 - 8 μήνες πεθαμένη, για να την ξαναπεράσουν επιτροπή!». 
Γρηγόρης Δασκαλάκης
«Βλέπω στην τηλεόραση ένα μπάχαλο»
«Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται, γιατί έλειπα, ήμουν Ολλανδία και ήρθα τώρα. Όμως, βλέπω στην τηλεόραση ένα μπάχαλο. Στο ΙΚΑ Καλαμάτας ήρθα πρώτη φορά για άλλο άτομο, όχι για μένα, αλλά εξυπηρετήθηκα».
Αντωνία Αραπάκη
«Οι γιατροί έξω θέλουν λεφτά»
«Ποιοι ιδιώτες γιατροί δέχονται ασφαλισμένους του ΙΚΑ ακόμα δεν ξέρω. Πήγα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών της Νομαρχίας, αλλά δεν υπήρχε λίστα. Μου είπαν ότι την είχαν βγάλει και ότι πρέπει να πάω κάπου αλλού. Θα το ψάξω. Είναι πάντως ταλαιπωρία, οι γιατροί έξω δε σε δέχονται έτσι, θέλουν λεφτά».
Τάσος Κλουφέτος
«Αν δεν έχω να πληρώσω, δε θα πάω»
«Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει, εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Θα ανταπεξέλθουμε. Άμα χρειαστεί, πας έξω, πληρώνεις και τα παίρνεις μετά από το ΙΚΑ. Αν δεν έχω λεφτά να πληρώσω, δε θα πάω έξω».
Η κυρία Γιώτα
«Δώσαμε 160 ευρώ και δεν ξέρουμε αν θα τα πάρουμε»
«Ιδιώτες γιατροί δέχονται ασφαλισμένους του ΙΚΑ; Μέχρι τώρα, πάντως, εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο. Βάλαμε τη μαμά μου στην ινσουλίνη και, επειδή είχαν απεργία στο ΙΚΑ, πήγαμε έξω. Μας έδωσε η γιατρός χαρτί με τη συνταγή, ήρθα στο ΙΚΑ να μου τη γράψουν, όπως μου είπε η ιδιώτης γιατρός, και τελικά δε μου την έγραψαν. Πήγα έξω, πήρα ό,τι χρειαζόταν και τώρα ξαναήρθα στο ΙΚΑ να δω εάν θα μας δώσουν τα λεφτά μας ή μας κοροϊδεύουν. Πληρώσαμε 160 ευρώ για φάρμακα, ινσουλίνες, βελόνες για μέτρηση σακχάρου κ.λπ.».

Βασίλης Κότσιρας
«Έρχομαι στον οδοντίατρο και εξυπηρετούμαι»
«Έρχομαι στον οδοντίατρο. Ακυρώθηκε το ραντεβού με την απεργία και τώρα ξαναήρθα. Εντάξει, εξυπηρετούμαι. Για το αν οι ιδιώτες γιατροί δέχονται ασφαλισμένους του ΙΚΑ, δεν ξέρω».
Ιωάννης και Βασιλική Δημάκου
«Είμαστε ικανοποιημένοι, γιατί να πάμε έξω;»
«Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το ΙΚΑ. Αφού εξυπηρετούμαστε εδώ, γιατί να πάμε έξω;» μας είπε η κα Βασιλική Δημάκου.
Και ο σύζυγός της κ. Ιωάννης Δημάκος: «Είμαστε από το Ψάρι Τριφυλίας. Ήρθαμε στο ΙΚΑ Καλαμάτας και εξυπηρετηθήκαμε αμέσως».

Η κυρία Σ.Ν.
«Τι να κάνεις κι εσύ, τι να κάνω κι εγώ… Η Ελλάδα πάει»
«Στον ιδιώτη γιατρό, πας και δεν ξέρει τίποτα. Στο ΙΚΑ, είχα κλείσει ραντεβού για καρδιολόγο, ακυρώθηκε και δεν είχαμε χάπια για χοληστερίνη, όμως ευτυχώς ο γιατρός με εξυπηρέτησε. Όσοι έχουν φιλότιμο, εξυπηρετούν. Βέβαια, τι να κάνουν κι αυτοί; Βλέπουν 100 άτομα τη μέρα. Δεν μπορείς να είσαι στο μικροβιολογικό και να έχει 100 νούμερα! Άσε που υπάρχει κίνδυνος να τα μπερδέψουν κιόλας. Η αιτία του προβλήματος δεν είναι οι άνθρωποι εδώ, είναι το σύστημα. Άμα είναι το σύστημα έτσι, οι άνθρωποι αυτοί τι να κάνουν; Ή μήπως νομίζεις ότι παίρνουν κανένα μεγάλο μισθό; Ας τα αφήσουν όλα έτσι και όπου πέσουμε οι συνταξιούχοι. Να πληρώνουμε τα φαρμακάκια μας και άμα έρθουν οι λογαριασμοί, να σταματήσουμε να πληρώνουμε ρεύμα, νερό, τηλέφωνο και όποιος χρωστάει στην τράπεζα να μην πάει να δώσει τίποτα. Να πάνε να τα πάρουν από αυτούς που τα φάγανε. Τι να κάνεις κι εσύ, τι να κάνω κι εγώ… Η Ελλάδα πάει».
Της Μαρίας Νίκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα