Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Συγκινητικός Ρανιέρι: Χθες, το όνειρό μου πέθανε!

Στο αποχαιρετιστήριο του γράμμα προς τους οπαδούς της Λέστερ, ο Κλαούντιο Ρανιέρι συγκλονίζει. «Το μόνο που ονειρευόμουν ήταν να μείνω για πάντα στην Λέστερ».

Ηταν ένα μήνυμα που μοιράστηκε στα αγγλικά Μ.Μ.Ε. από τον ατζέντη Στιβ Κάτνερ. Ένα συγκλονιστικό γράμμα, μία κατάθεση ψυχής από ένα άνθρωπο που δείχνει συντετριμμένος από την απόλυση του από την Λέστερ, την ομάδα με την οποία έγραψε το μεγαλύτερο παραμύθι όλων των εποχών.

Το αποχαιρετιστήριο γράμμα του Κλαούντιο Ρανιέρι προς τους οπαδούς της Λέστερ, πραγματικά ραγίζει καρδιές:

«Χθες το όνειρό μου πέθανε. Μετά την περσινή ευφορία και την κατάκτηση της Πρέμιερ Λιγκ, το μόνο που ονειρευόμουν ήταν να μείνω για πάντα στη Λέστερ. Την ομάδα που αγαπώ.

Δυστυχώς δεν ήταν γραφτό να γίνει κάτι τέτοιο… Θέλω να ευχαριστήσω τη σύζυγό μου Ροζάνα και όλη την οικογένειά μου που δεν έπαψαν ποτέ να με υποστηρίζουν κατά τη διάρκεια της θητείας μου στη Λέστερ.

Οι ευχαριστίες μου στον Πάολο και τον Αντρέα που με συνόδευσαν σε αυτό το απίθανο ταξίδι. Στον Στιβ Κάτνερ και τον Φράνκο Γκραντέλο, που μου έδωσαν την ευκαιρία να γίνω πρωταθλητής.

Κυρίως πρέπει να ευχαριστήσω την Λέστερ σαν κλαμπ. Η περιπέτεια ήταν απίστευτη και θα την κουβαλάω για πάντα μέσα μου. Ευχαριστώ στους δημοσιογράφους και τα μίντια που μας ακολουθούσαν συνέχεια κι έζησαν από κοντά την πιο σπουδαία ιστορία στο ποδόσφαιρο.

Ευχαριστώ, φυσικά, όλους τους ανθρώπους στη Λέστερ. Παίκτες, τεχνικό επιτελείο, υπαλλήλους, όλους όσους ήταν εκεί και συμμετείχαν στο κατόρθωμά μας.

Μα, πάνω από όλα στους οπαδούς μας. Με βάλατε στην καρδιά σας από την πρώτη μέρα και με αγαπήσατε. Σας αγαπώ κι εγώ! Κανείς δεν μπορεί να πάρει πίσω αυτά που καταφέραμε μαζί και ελπίζω πως όταν θα το σκέφτεστε, θα χαμογελάτε κάθε φορά, όπως θα κάνω κι εγώ. Ήταν μία φοβερή περίοδος χαράς που δεν θα ξεχάσω ποτέ.

Ήταν τιμή και χαρά μου που υπήρξα πρωταθλητής μαζί με όλους εσάς».
Πηγή: http://www.skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα