Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

«Ξέσπασμα» Γκάλη για ΟΑΚΑ! «Εγώ δε ζήτησα τίποτα- Ο Πολίτης δεν θα έπρεπε να μιλάει»

Χείμαρρος ο «θεός» του ελληνικού μπάσκετ Νίκος Γκάλης στο δεύτερο μέρος της συνέντευξής του στην εκπομπή «Pick n’ Roll» του Βασίλη Σκουντή, στην COSMOTE TV, που μίλησε μεταξύ άλλων για τα γήπεδα που πήραν το όνομά του, τις σχέσεις του με τον προπονητή της Εθνικής Κώστα Πολίτη, αλλά και τα νέα παιδιά.Αναφερόμενος στην τιμή που του έγινε να πάρουν το όνομά του τα γήπεδα του Άρη και του ΟΑΚΑ, ο ίδιος εξέφρασε μια πικρία για τα αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν: «Σίγουρα με τον Άρη πέρασα μια ολόκληρη ζωή και ήταν εξαιρετικά συγκινητική η εκδήλωση που έγινε, όταν το γήπεδο πήρε το όνομα μου. Και η τιμή που μου έγινε, όμως, στην Αθήνα έχει τη δική της αξία. Εγώ δεν ζήτησα τίποτα, ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Με κάλεσε η πολιτεία και μου ανακοίνωσε ότι θα μου έκανε αυτή την τιμή. Όποιος άλλος κι αν επιλεγόταν, εγώ το μόνο που θα έλεγα ήταν μπράβο. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πει κανείς κάτι άλλο ειδικά από τον χώρο του μπάσκετ. Αν κάποιος έχει πρόβλημα μαζί μου, ας έρθει να μου το πει, να μην το διαρρέει. Η ομοσπονδία της κολύμβησης ζήτησε η ίδια να πάρει το κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ το όνομα του Γιαννιώτη».
Με αφορμή τη διαφωνία του Κώστα Πολίτη για την ονομασία του ΟΑΚΑ σε «Νίκος Γκάλης» και τις σχέσεις του με τον προπονητή της Εθνικής είπε: «Με τους συμπαίκτες μου απο το 1987 δεν έχω κανένα θέμα. Μας ενώνουν οι στιγμές που ζήσαμε. Ο Πολίτης γιατί μιλάει; Δεν είχαμε επιτυχίες μαζί; Ο Πολίτης δεν θα έπρεπε να μιλάει. Δεν θα έπρεπε να λέει κουβέντα».
Τέλος, τόνισε πως αυτό που τον νοιάζει είναι τα νέα παιδιά: «Ποτέ δεν αρνήθηκα να βοηθήσω. Ξέρουν που βρίσκομαι, μπορούν να μου το ζητήσουν. Δεν μου λείπει η δημοσιότητα, ούτε θα ζητήσω κάποια θέση. Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα παιδιά, για αυτό είχα κάνει στο παρελθόν και την κατασκήνωση. Πρέπει τα παιδιά να μάθουν τι χρειάζεται για να γίνουν μεγάλοι αθλητές, πως πρέπει να λειτουργούν σε μια ομάδα. Ζω ακόμα τη στιγμή, γιατί αυτό που μένει τελικά είναι οι στιγμές».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα