Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Βαριές κουβέντες Λ. Γρηγοράκου στον Π. Κουκουλόπουλο: σε φέραμε κωλ… στο ΠΑΣΟΚ για να το διαλύσεις…

Σοκαριστικοί διάλογοι ανάμεσα στα στελέχη του ΠΑΣΟΚ
ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ « δεν μπορώ να απαντήσω σήμερα ….και έφυγε»
ΜΠΟΛΑΡΗΣ «Δεν είμαι δηλωσίας»
ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ(ΕΛΕΙΠΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΛΙΜΑ)
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ «Δεν θα υπάρξει νέα συνεδρίαση Η τελική απόφαση στην ψηφοφορία»
ΤΖΑΚΡΗ
«Ωραία θα τα δούμε τα μέτρα και θα σας απαντήσουμε»
ΚΑΣΣΗΣ « εγώ δεν ψηφίζω τα μέτρα ευχαριστώ πολύ και αν θέλεις ανακοινώνω αύριο την ανεξαρτητοποίηση μου»
 «Να ψηφίσω εγώ τα μέτρα για να γίνεται υπουργοί του σαμαρά? Είναι και  ο χρυσοχοίδης εδώ που θέλει να γίνει υπουργός .εσύ Ντόλιο να πας στο φίλο σου το Ραγκούση.Να φύγω εγώ και να έρθει ο Σάκης Οικονόμου να κάνει τον υποτακτικό του Λοβέρδου και να κάνει σουλάτσα.Τι κοιτάτε εσείς ρε ο Βενιζέλος με αυτούς εδώ έφερε το κόμμα στο 4% »
Οι υπόλοιποι είναι με διάθεση να ψηφίσουν αλλά να δουν πρώτα τα μέτρα
Β. Βενιζέλος:
Αποφασίζουμε σήμερα ότι ψηφίζουμε τα μέτρα και στηρίζουμε τα μέτρα όποιος δε θέλει χωρίζουν οι δρόμοι μας
Ξέρω πως πήγαν να μου την στήσουν με τη λίστα αλλά έχουμε καιρό να τα πούμε αυτάΑπό αυτά που διαβάζουμε στις εφημερίδες μόλις έρθει ο εφαρμοστικός θα δείτε ότι τα μέτρα θα είναι πιο δύσκολα
Θ. ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Δεν πιστεύω στα μέτρα δεν μπορώ όμως να κάνω το άλμα στο κενό,
Μιχ. ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ
Μερικοί εδώ μέσα ακολουθούν τη λογική όλα τα κιλά όλα τα λεφτά Να ψηφίσουμε τα μέτρα εν λευκώ.Δεν ήταν εικόνα αυτή που δώσαμε σήμερα στη Βουλή.Δεν γίνεται να το παίζουμε τζάμπα μάγκες
Κ. ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ
Άλλοι είναι λαθρεπιβάτες εγώ δεν έχω ούτε ομάδες ούτε λομπίστας είμαι .
Λ. ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΣ ΠΡΟΣ Π. ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟ
«Είσαι ο βασικός υπεύθυνος για το μπάχαλο που έγινε το πρωί στη Βουλή»
ΕΝΤΟΝΟ ΦΡΑΣΤΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΑΚΟ ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟ και ακούστηκε ο Γρηγοράκος να φωνάζει στα σκαλιά «κωλόπαιδο σε φέραμε στο ΠΑΣΟΚ για να το διαλύσεις»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα