Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Το ντηλ Τραινοσε – COSCO – H.P.: ακόμη ένα αποτέλεσμα των κυβερνήσεων Παπανδρέου-Παπαδήμου

ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ......
Ανακοινώθηκε σήμερα το ντηλ ΤΡΑΙΝΟΣΕ – COSCO – HEWLETT PACKARD.
Είναι ένα ντηλ το οποίο όπως γνωρίζει όλη η αγορά «μαγειρεύεται» ουσιαστικά από τις αρχές του 2012Είναι χαρακτηριστικό το δημοσίευμα της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ φέτος το Σεπτέμβριο με τίτλο «Κοντά σε big deal ΤΡΑΙΝΟΣΕ και COSCO»:
«Σύμφωνα με πληροφορίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις οι οποίες αναμένεται να «καρποφορήσουν» προς το τέλος Οκτωβρίου ώστε να δημιουργηθεί για πρώτη φορά στη χώρα μας μια εφοδιαστική αλυσίδα για μεταφορά εμπορευμάτων από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη… Εδώ και περίπου έξι μήνες η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι εκπρόσωποι της Cosco έχουν προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις για την μεταφορά των κοντέινερς που φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά και τα οποία πρέπει να διοχετευτούν στην Κεντρική Ευρώπη».
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=112921990

Στο ίδιο άρθρο της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, δηλώνει:
 «Η συμφωνία που μελετάμε εδώ και μήνες είναι στρατηγικής σημασίας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και μπορεί να δώσει τη δυναμική αναπτυξιακή ώθηση που απαιτείται για να καθιερώσει την εταιρεία ως απαραίτητο συνδετικό κρίκο στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες…»
Ποιος είναι ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος; Διαβάζουμε σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο “BHMA” σε ανύποπτο χρόνο τον Ιανουάριο του 2011:
«Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει διδάξει επί 16 έτη σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ελλάδας, με ειδίκευση στη βελτιστοποίηση συστημάτων μεταφορών. Θα μπορούσε να έχει το τουπέ του ειδήμονα, αλλά είναι ένας απλός και εξαιρετικά ευγενικός άνθρωπος, ο οποίος δεν έχει προδώσει τις ρίζες της καταγωγής του από το Θούριο Έβρου.Όταν προκηρύχθηκαν θέσεις μέσω του open.gov, αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να αφήσει τη θεωρία και να περάσει στη δράση. «Πιστεύω ότι μπορώ να σώσω τον ΟΣΕ, διαφορετικά δεν θα δεχόμουν τη θέση αυτή» έλεγε τις πρώτες ημέρες που βρέθηκε στην καρέκλα του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι συνομιλητές του τον αντιμετώπιζαν με συγκατάβαση. Εκείνος όμως μιλούσε με την πείρα πολλών ετών εργασίας στους αμερικανικούς σιδηροδρόμους. Έναν χρόνο αργότερα κατάφερε να μειώσει εντυπωσιακά το έλλειμμα του ΟΣΕ. Από 230 εκατ. ευρώ το έφθασε στα 55 εκατ. ευρώ. Ως το τέλος του έτους εκτιμά ότι ο ΟΣΕ θα μπορεί να παρουσιάσει τα πρώτα ευρώ κέρδους από την εποχή ίσως της ίδρυσής του!…»
http://www.tovima.gr/finance/finance-international-news/article/?aid=378451

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα