Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Αρνείται τις κατηγορίες ο ιερέας: Περιέβαλα την 12χρονη με στοργή και αγάπη - Tην είχε κακοποιήσει σεξουαλικά ο παππούς της

Τη δική του εκδοχή για την καταγγελλόμενη σεξουαλική κακοποίηση της 12χρονης, στη Μάνη, δίνει ο ιερέας, αρνούμενος τις κατηγορίες που του αποδίδονται.
Μιλώντας για πρώτη φορά δημοσίως, στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», στο Star, ο ιερέας αναφέρει: “Αυτά που λέγονται και δημοσιεύουν είναι όλα αναληθή. Εγώ ουδέποτε πήγα να ασελγήσω σε ένα ανήλικο παιδί. Έχω μεγαλώσει έξι παιδιά και τα πέντε κορίτσια”.
Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι κατά παράκληση της μητέρας, φιλοξένησε την ίδια και την κόρη της στο σπίτι του για ενάμιση μήνα. “Το έχουν μπλέξει το παιδί, το έχουν βάλει. Κατά 90% είναι η μητέρα, γιατί σε εμένα και την κόρη μου είχε εκφράσει ότι το έχει πειράξει σεξουαλικά ο παππούς, ο πατέρας της μητέρας", είπε.
Απαντώντας στα όσα κατήγγειλε η μητέρα της ανήλικης, ότι τον είχε βρει μαζί με τη 12χρονη ημίγυμνους μία ημέρα του καλοκαιριού, ο ιερέας είπε πως το παιδί είχε μείνει στο σπίτι του από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο -και όχι καλοκαίρι- και πως ουδέποτε

έμεινε μόνος με το παιδί και ουδέποτε του είπε να πάει στο δωμάτιο μαζί του.
“Εγώ το παιδάκι το περιέβαλα με στοργή και αγάπη... Είμαι 33 χρόνια ιερέας, δεν έχω δώσει το παραμικρό δικαίωμα ούτε στην υπηρεσία μου, ούτε στο χωριό”, τόνισε.
Απέρριψε επιπλέον τις κατηγορίες περί άσκησης σωματικής βίας λέγοντας: “ουδέποτε το χτύπησα. Αυτό διαπιστώθηκε και στην ιατροδικαστική έκθεση. Δεν μου αρέσει η βία, δεν είμαι βίαιος άνθρωπος”.  enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα