Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Προβολή βίντεο από δεξαμενή και υδρομάστευση στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. Τριφυλίας

«Είπα να μην πίνετε νερό;», τόνισε ο δήμαρχος Τριφυλίας, Γιώργος Λεβεντάκης, στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. Τριφυλίας, μετά την προβολή βίντεο με την κατάσταση που επικρατούσε στη δεξαμενή ύδρευσης Βρυσών, καθώς και την υδρομάστευση των πηγών στο Κεφαλάρι Βρυσών, από όπου το νερό μεταφέρεται στη δεξαμενή Κυπαρισσίας. Οι εικόνες που παρουσιάστηκαν πράγματι προκαλούν ανησυχία και αναστάτωση, φόβο και θλίψη.
Παράλληλα, έχει γίνει πλέον γνωστό ότι το νερό ύδρευσης στην Κυπαρισσία και στην Κοινότητα Βρυσών είναι κατάλληλο για ανθρώπινη κατανάλωση σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Μεσσηνίας, Τμήμα Περιβαλλοντικής Υγιεινής & Υγειονομικού Ελέγχου. Για την καταλληλότητα του νερού απεστάλη έγγραφο της υπηρεσίας, από τις 16 Σεπτεμβρίου με Αρ. Πρωτ.: 51578, στη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης-Αποχέτευσης Τριφυλίας (ΔΕΥΑΤ), το Γραφείο Δημάρχου Τριφυλίας και το Α.Τ. Τριφυλίας! «Αν μου λένε εμένα και μου μιλάνε για δειγματοληψίες κι αποτελέσματα νερού, δε θα φτάνουμε στ’ αποτελέσματα, να μου φέρουνε και τις μικροβιολογικές, υπάρχουν κι οι μικροβιολογικές. Δηλαδή, όλες τις ποσότητες, τις αναλύσεις, όλα, άλατα, αναλυτικά. Κι εκτός αυτού, ποιος τους είπε ότι

όπως γράφουνε εδώ ότι το νερό επιτρέπεται να χλωριώνεται κάθε μέρα; Το κάνω αυτό μέχρι να τελειώσω τη δεξαμενή. Γιατί αυτό που βλέπετε, κύριοι, είναι καθημερινό. Σήμερα μπορεί να πάρουμε νερό και να είναι εντάξει. Αύριο το πρωί, ένας τρελός πέρασε κι έριξε ένα φακελάκι μέσα αρσενικό. Θα είναι εντάξει, κύριοι; Θα πεθάνει όλη η Κυπαρισσία κι όλος ο κόσμος, ναι ή όχι; Σας ρωτώ; Αυτό σας ενδιαφέρει, τι είπαν αυτοί για να καλύψουν τη θέση τους (σ.σ. δείχνοντας το έγγραφο της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Μεσσηνίας). Εγώ λασπολόγησα, κύριοι, και είπα “μην πίνετε νερό”; Βγήκε απ’ το στόμα μου εμένα κι είπα “μην πίνετε”; Εγώ κατήγγειλα την κατάσταση, πώς φτάνει το νερό στην Κυπαρισσία. Ας βρεθεί ένας να μου πει ότι εγώ λασπολόγησα και είπα “μην πίνετε νερό”, σημείωσε ο δήμαρχος!
Όπως έχουμε αναφέρει σχετικά με το νερό ύδρευσης της Κυπαρισσίας σε ρεπορτάζ για τη συνεδρίαση του Δ.Σ. Τριφυλίας που πραγματοποιήθηκε στις 9 Οκτωβρίου, ο επικεφαλής της «Ανεξάρτητης Δημοτικής Συνεργασίας», Δημήτρης Δριμής, προ ημερήσιας διάταξης, έθεσε το θέμα αναφέροντας ότι «ο κ. δήμαρχος ως εν αναμονή δήμαρχος, το καλοκαίρι, έθεσε το ζήτημα της καταλληλότητας του νερού σε δεξαμενή του δικτύου ύδρευσης της Κυπαρισσίας. Αρκετοί πολίτες από τότε, κι εξακολουθούν και σήμερα, καταναλώνουν εμφιαλωμένο νερό. Ο τότε δήμαρχος είχε πει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το ερώτημα είναι: Υπάρχει πρόβλημα σήμερα; Μπορούμε να πούμε στους πολίτες ότι μπορούν άφοβα να πίνουν νερό, να σταματήσουν να καταναλώνουν εμφιαλωμένο; Ή δεν υπάρχει;».
Απαντώντας ο δήμαρχος Τριφυλίας, Γιώργος Λεβεντάκης, μεταξύ άλλων, είπε επί λέξει: «Να σας απαντήσω; Όχι, δε θα πρέπει οι πολίτες της Κυπαρισσίας να εμπιστεύονται το νερό. Όχι. Ρωτήσατε κάτι και θέλω να ’μαι εντάξει και με τον εαυτό μου και με τη συνείδησή μου και μ’ αυτό που είπα. Όχι. Οι πολίτες της Κυπαρισσίας δε θα πρέπει να πίνουν νερό…».  Του Ηλία Γιαννόπουλου tharros

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα