Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

Βαλεντίν: Τεστ DNA στους γονείς - Ο διάλογος και το μυστήριο με γυναίκα και θεία

Ο πατέρας της μικρής Βαλεντίν, Αμπλεκά, έχει πέσει σε πολλές αντιφάσεις και έχει πει πολλά ψέματα, με τις αρχές να συνεχίζουν την έρευνα παρά τον εντοπισμό της 7χρονης στη Γαλλία.
Οι αρχές αναμένεται να προχωρήσουν σε εξέταση DNA για να διαπιστώσουν αν ο Αμπλεκά και η γυναίκα που εμφανίστηκε είναι οι βιολογικοί γονείς της μικρής Βαλεντίν.
Ο Αμπλεκά αρχικά είχε δηλώσει ότι η βιολογική μητέρα της μικρής είναι νεκρή. Στη συνέχεια, ισχυρίστηκε ότι είχε ταξιδέψει τελικά τον Μάρτιο του 2019 στη Γαλλία όπου τη συνάντησε και κανόνισαν να μεταφερθεί εκεί το κορίτσι.
«Το έμαθα ότι η γυναίκα μου ζει και αποφάσισα το Μάρτιο του 19 να ταξιδέψω στη Γαλλία για να τη συναντήσω. Το σχέδιο για τη διαφυγή του παιδιού ήταν δικό μου. Δεν μπορούσα να μεγαλώσω μόνος μου ένα κοριτσάκι.
Το παιδί ταξίδεψε στις 21/12 με διαβατήριο άλλου παιδιού, δεν το πήγα ο ίδιος στο αεροδρόμιο αλλά φίλη μου και σήμερα το πρωί στη συνομιλία μέσω βιντεοκλήσης η

γυναίκα διπλά στο παιδί ήταν η μητέρα του, με την οποία δεν είμαστε παντρεμένοι. Το παιδί γεννήθηκε στο Κόγκο και η μητέρα του παιδιού μας παράτησε. Ήρθαμε στην Ελλάδα μέσω Αγκόλας, Τουρκίας και με βάρκα στη χώρα μας», φέρεται να είπε ο πατέρας της Βαλεντίν.
Το απόγευμα της Τετάρτης εμφανίστηκε στην Πρεσβεία της Ελλάδας στο Παρίσι ένας άνδρας, είπε πως είναι δικηγόρος και εκπροσωπεί την μητέρα της μικρής Βαλεντίν. Αμέσως ενημερώθηκε το Αστυνομικό Τμήμα του Saint Etienne κοντά στην Λυών όπου διαμένει με την θεία της η 7χρονη Βαλεντίν.
Οι αστυνομικοί προσήγαγαν μια γυναίκα που βρέθηκε στο σπίτι που μένει η μικρή Βαλεντίν και η οποία ισχυρίστηκε πως είναι η μητέρα του παιδιού.
Η μητέρα ήταν εκείνη που ήρθε τον Δεκέμβριο στην Αθήνα για να πάρει την Βαλεντίν, χρησιμοποιώντας ταυτότητα και διαβατήριο της θείας του παιδιού και χαρτιά ενός εκ των παιδιών της θείας, καθώς και η ίδια βρίσκεται παράνομα στη Γαλλία, ξεγελώντας έτσι τις αρχές σε Ελλάδα και Γαλλία.
Οι αστυνομικοί στην Αθήνα μετά τη μυστηριώδη εμφάνιση της γυναίκς, ρώτησαν τον Αμπλεκά εάν ζει η μητέρα της Βαλεντίν, χωρίς να πάρουν απάντηση κι έτσι ξεκίνησαν οι πληροφορίες ότι θα υποβληθούν σε εξετάσεις DNA.
Ο εντοπισμός της Βαλεντίν
Η μικρή Βαλεντίν εντοπίστηκε την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου, από τις αρχές στη Λυών και είναι καλά στην υγεία της. Οι αρχές κατάφεραν να φτάσουν στα ίχνη του παιδιού έπειτα από μαραθώνια κατάθεση του πατέρα.
Τις αρχές φαίνεται να βοήθησε το γεγονός ότι βρέθηκε πάνω στον πατέρα της μικρής Βαλεντίν ένα εισιτήριο για τη Γαλλία οπότε ήταν θέμα χρόνου να ομολογήσει πως το παιδί βρίσκεται στη Γαλλία.
Μετά την ομολογία του, ο πατέρας της Βαλεντίν, μίλησε με βιντεοκλήση με τη μικρή Βαλεντίν κι έτσι οι Αστυνομικοί βεβαιώθηκαν πού βρίσκεται η μικρή.
Ο προϊστάμενος της Ποινικής Δίωξης πριν απαγγελθούν κατηγορίες είδε τη βιντεοκλήση του πατέρα με την μικρή, όπου το κοριτσάκι φαίνεται να δείχνει ευδιάθετο και ήρεμο.
Σύμφωνα με τον πατέρα, όλο αυτό το διάστημα, μιλούσε κάθε μέρα με την κόρη του, αλλά από φόβο για τις νομικές συνέπειες αποφάσισε να δηλώσει εξαφάνιση.
Ο διάλογος της Βαλεντίν με τον πατέρα της και τους αστυνομικούς
«Εγώ έχω το παιδί. Είναι καλά. Είμαι συγγενής» φέρεται να είπε η θεία της μικρής σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Alpha.
«Είσαι καλά Βαλεντίν; Με ποιους είσαι εκεί;» φέρεται να ρώτησαν οι αστυνομικοί τη μικρή και εκείνη να απάντησε: «Είμαι καλά, είμαι με τη θεία μου».
Οι Αστυνομικοί, ζήτησαν από τον πατέρα της Βαλεντίν να μιλήσει μαζί της ώστε να βεβαιωθούν ότι είναι καλά.
«Τι κάνεις Βαλεντίν; Είσαι καλά;» φέρεται να ρώτησε ο πατέρας τη μικρή και εκείνη να απάντησε: «Ναι μπαμπά, είμαι καλά».
«Ποιος είμαι εγώ;» συνέχισε ο μπαμπάς και η μικρή απάντησε: «Είσαι ο μπαμπάς μου».
«Θα σε δω σύντομα, σε αγαπώ» φέρεται να είπε ο πατέρας. «Και εγώ σε αγαπώ» απάντησε η Βαλεντίν.
Οι κατηγορίες στον πατέρα
Ο Εισαγγελέας απήγγειλε κακουργηματικού βαθμού κατηγορία στον πατέρα της Βαλεντίν, καθώς και σε έναν ακόμη άντρα, κατηγορούνται για το κακούργημα της διευκόλυνσης παράνομης εξόδου αλλοδαπού από τη χώρα από κοινού, μετά την ποινική δίωξη που άσκησε ο Εισαγγελέας σε βάρος τους.
Οι δύο αλλοδαποί είναι αντιμέτωποι και με τις πλημμεληματικού βαθμού κατηγορίες της παράνομης κατοχής πλαστών ταξιδιωτικών εγγράφων, της πλαστογραφίας και της ψευδούς καταγγελίας στις Αρχές.   dikaiologitika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα