Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Ένταση στο Δ.Σ. Τριφυλίας για το «λουκέτο» στο Α.Τ. Φιλιατρών


Με βαρείς προσωπικούς χαρακτηρισμούς που ξεφεύγουν ακόμα και από τα όρια σκληρής κόντρας διεξήχθη το βράδυ της Παρασκευής η συζήτηση για το «λουκέτο» στο Α.Τ. Φιλιατρών, με αφορμή, αυτή τη φορά, τη νέα δημόσια τοποθέτηση του βουλευτή Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτρου Κωνσταντινέα, σε εκδήλωση της Ομοσπονδίας Συλλόγων – Συνδέσμων Τριφυλίας, ότι δηλαδή, ο δήμαρχος Τριφυλίας επέλεξε και εισηγήθηκε να παραμείνει ανοικτό και το Α.Τ. Γαργαλιάνων, ως δεύτερο, στο δήμο Τριφυλίας.

Γ. Ασημακόπουλος
Το θέμα έθεσε προ ημερήσιας διάταξης ο δημοτικός σύμβουλος, Γιώργος Ασημακόπουλος, λέγοντας πως, «Κύριε δήμαρχε, σήμερα περίμενα να πείτε κάποια πράγματα για το Α.Τ. Φιλιατρών. Σιωπή. Η σιωπή μετά τις αποκαλύψεις μάλλον μαρτυρεί άλλα πράγματα. Όλοι γνωρίζουμε ποιος έχει τις
ευθύνες για τα κλεισίματα των Α.Τ. σ’ όλη την Ελλάδα και στα Φιλιατρά. Έχουμε πει, έχουν ξεκινήσει επί ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, φτάσαμε στον κ. Τσίπρα και έχετε κι εσείς ευθύνη».

Ο Π. Κατσίβελας
Ο δήμαρχος Τριφυλίας σημείωσε πως, «εγώ πάντα υποστηρίζω ότι όλα τα Α.Τ. πρέπει να μείνουν ανοιχτά, έχω δε κατηγορηθεί ότι εξομοίωσα την πόλη των Φιλιατρών με το Κοπανάκι, γιατί ζητούσα να μείνει ανοιχτό και το Α.Τ. του Κοπανακίου. Εγώ ό,τι έχω πει, το έχω πει δημόσια. Θέλω να μου πείτε εσείς, αν υπάρχει έστω και μία δήλωση που να λέει ότι το Α.Τ. Φιλιατρών πρέπει να μείνει ανοιχτό. Έστω και μία δήλωση».
Στο σημείο εκείνο σημειώθηκε ένταση και ακολούθως ο κ. Ασημακόπουλος είπε «κ. δήμαρχε, πείτε μας, στην Τρίπολη πόσες δομές σας είπανε ότι θα γίνουν στην Τριφυλία;», με τον κ. Κατσίβελα να απαντά ότι, «αυτό το οποίο εγώ διαμαρτυρήθηκα και είπα δημόσια και υπάρχει και το φιλμάκι…».
Ο δήμαρχος Τριφυλίας, συνεχίζοντας αναφέρθηκε στην παρουσίαση στην Τρίπολη, λέγοντας ότι δημόσια στο πάνελ ζήτησε να μείνουν όλα τα Α.Τ. και ακολούθως μίλησε για τη σύσκεψη στο γραφείο του γενικού γραμματέα Δημόσιας Τάξης με τον κ. Ασημακόπουλο να παρεμβαίνει και να ρωτάει «τι σας είπε ο κ. Κωνσταντινέας;». Τότε ο κ. Κατσίβελας του είπε «πες μου εσύ όταν έθεσες το θέμα για ένα Τμήμα…», με τον κ. Ασημακόπουλο να του απαντά: «Τί; Κάνετε λάθος. Δεν το έθεσα εγώ. Το έθεσε ο συνάδελφος ο κ. Παπαθεοδοσίου και τον καλώ να πει αλήθεια! Για ένα πολυδύναμο στα Φιλιατρά. Και είσαστε ψεύτης μ’ αυτό που λέτε. Εγώ δεν είπα για ένα Τμήμα. Ο κ. Παπαθεοδοσίου είπε για ένα πολυδύναμο…».
Στη συνέχεια ο δήμαρχος Τριφυλίας σημείωσε πως, «αυτό που θέλω να σου πω, όταν σου έδωσαν το γραφείο Τροχαίας, την ΟΠΚΕ και τον τοπικό αστυνόμο, έφυγες ευτυχισμένος». Ο κ. Ασημακόπουλος ζήτησε το λόγο για να απαντήσει αλλά ο πρόεδρος δεν του τον έδωσε λέγοντας πως, «Όχι, δεν έχετε το λόγο. Θα κηρύξω κι εγώ δικτατορία. Τι να κάνουμε. Εκεί μας φέρνετε», με τον κ. Ασημακόπουλο να του απαντά: «εντάξει, κ. πρόεδρε»!

 Του Ηλία Γιαννόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα